سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   زبان خردمند در پس دل اوست ، و دل نادان پس زبان او . [ و این از معنیهاى شگفت و شریف است و مقصود امام ( ع ) این است که : خردمند زبان خود را رها نکند تا که با دل خویش مشورت کند و با اندیشه خود رأى زند ، و نادان را آنچه بر زبان آید و گفته‏اى که بدان دهان گشاید ، بر اندیشیدن و رأى درست را بیرون کشیدن سبقت گیرد . پس چنان است که گویى زبان خردمند پیرو دل اوست و دل نادان پیرو زبان او . ] [نهج البلاغه]
 

بسم ر ب الشهدا  

 با سلام و عرض خسته نباشید . و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد بزرگ بانوی اسلام اسوة صبر، ام المصائب حضرت زینب کبری سلام الله علیه .

هیچگاه قصد نداشتم که در این وبلاگ که متبرک به نام شهدا است از سیاست و سیاستمداران بنویسم  . و مهم تر از اینها اطاعت کردن از ولی امر خود مقام معظم رهبری بود که بارها در سخنان ارزش مند خود عنوان کرده اند که افراد به هیچ عنوان در پی تخریب نمایندگان نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نباشند . و صبر و تحمل من بیش بخاطر این امر آقا بوده است وگر نه بنده هم به ماننده خیلی از دوستان و بزرگواران که دم از ولایت فقیه می زنند ولی در بادی عمل چیزه دیگری را اثبات کردن می توانستم صفحه ایجاد کنم و در آن به کوبیدن منطقی افرادی بزنم که از دید من حقیر خیانت می کنند که امروز ایجاد کردن صفحه اینترنتی کاریست بسیار آسان تر از خرید نانی حلال  .   ولی آن چیز که باعث شده  بنده حقیر را مجاب کند که این چند سطر را بنویسم ـــ که بهتر است بگویم فریاد زنم ـــ این است :

آری من هم به مانننده خیلی از شما تلویزیونی رنگی در خانه دارم ، و در قبال  این جعبه گاهی لذت ، گاهی بی تفاوت و گاهی نفرت پیدا می کنم .   من هیچ و قت از این جعبه جادوئی به اندازه دیشب نفرت پیدا نکرده بودم و قتی در خلوت خانه آنقدر گریستم که می شد تمام گناهان عمر م را با آن شوست ... دیگر صبرم لبریز شد .  بدست آوردن یک کرسی به چه قیمتی . خون ریخته شده شهدا پس چه ؟  نمی دانم فیلم تبلیغاتی یکی از آقایون که بگذار نامش را بیاورم او که خود آبروی خود را برده من چه حفظ آبرو برای او کنم بله آقای هاشمی شما که عاشق امام هستید !!! به خون مطهر شهدا قسم که این راه راه امام نیست .  چنان قلبم را بدر آورده که هیچ وقت از خود چنین ........ بماند برای مجالی دیگر .

 


با خبر شدم وبلاگی به نام آنتی منافق در خصوص اجرای حکم علوی در مورد مجتبی سمیع نژاد احداث گردیده و وظیفه خود می دانم که از این حرکت ارزشی حمایت همه جانب خود را اعلام کنم .





کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  یکشنبه 84 خرداد 22ساعت  12:19 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

بسم رب الشهدا

با سلام و عرض خسته نباشید وقتی امروز صبح توی google اسم سمیعی نژاد را جستجو کردم دیدم بیش از 10 صفحه مطلب در مورد این بنده خدا ردیف شد !! صفحات را که باز کردم دیدم همه وبلاگها در حمایت ایشان مطلب نوشتند که بیشتر هم با یک نگارش است(‏شاید هم توسط تعدادی محدود با نامهای مختلف !)  و تعجب ما که این چه جریانی است که آنقدر متحد و هم سو هستند . ! و من و تو ی به ظاهر مسلمان حتی برای یک جلسه هماهنگی باهم مشکل داریم و هر کدام راه خود را می رویم . من و تو کی از خواب بر خواهیم خواست ، خدا می داند . فقط خدا کند که بعد از مرگ سهراب نباشد . بد ندیدم به مطلبی که در وبلاگ گروه هکرهای حدید دیدم  اشاره کنم . و خواسته ما هم همین است . عدالت برای سمیعی نژاد

عدالت یا آزادی ؟

                                             

اخیرا تعدادی از وبلاگ نویسان سیاسی و مدافعان حقوق بشر! در خصوص صاحبان یکی از وبلاگ های هک شده توسط این گروه، اقدام به نوشتن مطالبی نموده و ضمن ایجاد فشار به قوه قضائیه جمهوری اسلامی و طرح ادعاهای دروغ ، ادعای درخواست اجرای عدالت برای وی را دارند.

محتوای درخواست اجرای عدالت این وبلاگ نویسان برای مالک و مدیر وبلاگ های آنتی لاریجانی ، زمزمه و مدیار که بعدها با نام مجتبی سمیع نژاد معرفی شد ، صرفا حاوی تلاش برای آزادی بدون قید و شرط و قبل از محاکمه وی از زندان است. در حالیکه لوگویی که این مطالب را به هم پیوند داده  وتقش تبلیغی برای آن را بازی می کند مدعی عدالت طلبی در خصوص وی است.

 

باید از این دوستان پرسید آیا شما درخواست اجرای "عدالت" در خصوص وی را دارید یا اینکه صرفا در تلاش برای ایجاد فشار مصنوعی بر قوه قضائیه ج.ا.ا برای استخلاص وی از زندان و فرار از مجازات و محکومیت هستید ؟ چون ، درخواست "عدالت " در حق هیچ متهمی نمی تواند به معنای درخواست آزادی فوری ، بدون قید و شرط وبدون محاکمه وی باشد.

 

عدالت مفهومی مطلق است و معنای آن در خصوص یک متهم ، - یعنی تقاضای اجرای آن – به معنای بررسی عادلانه اتهامات پس از سیر مراحل قانونی و ارائه فرصت انتخاب وکیل به وی و در اختیار گذاردن فرصت دفاع قانونی و همچنین رسیدگی به تخلفات برمبنای قانون.

این مفهوم ، هرگز با ایجاد مصونیت کاذب و غیر منطقی برای قشری خاص بنام وبلاگ نویس یا هر عنوان دیگر که آن را از برابری قانونی با مابقی اقشار جامعه جدا کرده نوعی صنف ، گروه و نژادپرستی سیاسی را القاء نماید مترادف نیست.

 

اگر دوستان این فرد ، کماکان مدعی اجرای "عدالت "اند ، پس چگونه در صفحات وبلاگ خود کماکان صرفا مدعی درخواست آزادی فوری وبی قید وشرط وی از زندانند ؟

 

 

تا آنجا که به این گروه هکری مربوط بود ، مدیر وبلاگهای زمزمه ، آنتی لاریجانی و من نه منم ، - که بعدها به این نام یعنی مجتبی سمیع نژاد شناخته و مدتی بعد نیز توسط قوه قضائیه دستگیر شد – ناشرمحتوای ضد دین و اخلاقی اجتماعی ، توهین علیه اسلام ، انقلاب اسلامی ، مفاهیم انقلاب اسلامی ، ارزشهای اسلامی و شخصیت ها و هویت اسلامی  و ... بوده است و علت هدفگیری وبلاگ وی از سوی شورای عمومی و ابلاغ آن به تیم فنی و اجرای عملیات لازم در خصوص آن نیز دقیقا همین موضوع ، یعنی محتوای پست ، زشت ، بی ارزش و ضد اخلاق و فرهنگ رسانه ای آن بود.

 

از نظر قانون و مجری عدالت ، انتشار این نوع از محتوا ، نه تنها مجاز نبوده ، بلکه موجب ضمان قانونی نیز هست. در ساده ترین وضعیت ، اگر در یک سیستم خبر رسانی سهوا خبری در مورد شخصیتی حقیقی یا حقوقی درج گردد که آن هویت حقیقی یا حقوقی آن را تکذیب نموده یا کذب آن بعدا آشکار گردد ، مجموعه و یا سرویس خبری مذکور ، قانونا مسئول درج تکذیبه خبر فوق در رسانه و ارگان خبری خود خواهد بود. حال اگر محتوای منتشره موجب ضرر وزیانی به هویت موضوع خبر خود شود ، جبران آن نیز علاوه بر تکذیب خبر، بر عهده مرتکب دروغ پراکنی خواهد بود. حتی در عمده موارد اگر محتوای منتشره متضمن توهین و تخریب شخصیت افراد حقیقی و حقوقی باشد ، مدیران آن مجموعه ضمن ضرورت کسب رضایت هویت شاکی ، در صورت طرح مطالب و محتویات خلاف عفت و اخلاق عمومی و قوانین جاری ، یا ایراد اتهاماتی علیه آن هویت که آسیبی را متوجه کل جامعه نماید ، علاوه بر آنکه از منظر قانون مجبور به جبران و محکوم به ضمان هستند ، حتی در صورت امکان جبران مافات ، در صورت اثبات عنصر معنوی جرم یعنی قصد سوء ، به مجازات مقرر قانونی محکوم می گردند.

 

      حال ، اگر به صراحت و دقت ، و با ملحوظ نمودن "عدالت"مورد درخواست چند وبلاگ نویس حامی مدیر صفحات زمزمه ، آنتی لاریجانی و مدیار ، به محتوای منتشره توسط وی نظر کنیم ، با چه نوعی از محتوا مواجه می شویم ؟

 

            وبلاگ زمزمه ، 26 اکتبر سال 2004 :

            ... ]حذف شد [ خطاب به ... ]حذف شد [

            تو به من خندیدی

            و نمی دانستی

            من به چه دلهره ای ...

            نوشته شده توسط وریا ، ساعت 2:33

 

دوستان و همفکران سمیع نژاد احتمالا با این ادبیات شبه نو آشنا هستند و می تواند نقاط حذف شده را بیاد اورند.

از منظر یک انسان عادل ، فرایندی ملی ، درجهت دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای و تولید سوخت ملی هسته ای ، آیا مستحق چنین جوسازی زشت و بی شرمانه ای است که ضمن دامن زدن به ادعاهای کثیف صهیونیزم بین الملل و آمریکا ، توهین به ساحت رهبر کشور ج.ا.ا نیز را چاشنی تخریب رئیس جمهور ایران نماید ؟

اگر در آرشیو صفحات وب متعدد تاسیس شده توسط وی ، صرفا همین یک قطعه شعر ناقص ، نامتجانس ، بی وزن و هویت و ارزش از دسته شعر نو درج شده بود ، اجرای "عدالت" در خصوص وی چه نوع برخوردی با وی را طلب می کرد ؟

 

            وبلاگ زمزمه ، 29 اکتبر 2004 ، جمعه :

            توی قرعه کشی بانک ، کی ، چی برنده میشه !

            ... ]یک نام ، حذف شد. [

            یک دستگاه توالت....

            نوشته شده توسط وریا ، 2:43

 

 

بد نیست تا برای اولین بار ، نگاهی به قوانین و مقررات مربوط به تعزیرات حکومتی و قانون مجازات اسلامی کشور جمهوری اسلامی ایران بیاندازید.

 

      از نظردوستان "عدالتخواه !" آقای سمیع نژاد مدیر وبلاگ زمزمه ، نظر قانون و عدالت ، در خصوص توهین به مراجع مسلم تقلید چیست ؟ نظر قانون در خصوص توهین با رئیس قوه مجریه ( رئیس جمهور ) کشور چیست ؟ نظر قوانین و مقررات قضایی در خصوص توهین به جانبازان و ایثارگران چیست ؟ نظر قانون در خصوص توهین به دبیر شورای نگهبان قانون اساسی چیست ؟ حکم قوانین و مقررات قضایی ج.ا.ا در خصوص توهین به رهبر کشور جمهوری اسلامی ایران چیست ؟ نظر "عدالت دستگاه قضایی " در خصوص توهین به مردمی که وی آنها را همیشه در صحنه و شهید پرور معرفی کرده است چیست ؟آیا توهین کردن، همان حق اظهار عقیده است؟

 

اگر در کل صفحات زمزمه ، آنتی لاریجانی و مدیار ، صرفا همین یک بخش وجود داشت ، اجرای عدالت در خصوص وی ، چه چیزی را می طلبید ؟

 

حال یک سئوال : اگر افراد و هویت هایی که در جای جای صفحات منتشره توسط ایشان مورد فحاشی ، توهین ، تخریب و دروغگویی قرار گرفته اند ، نه مرجع تقلید ، نه مجتهد ، نه روحانی ، نه استاد دانشگاه ، نه مسئول کشوری و نه دارای هیچ نوع هویت برجسته دیگر مانند جانباز و ... بودند ، می شد چنین توهین هایی را به آنها روا داشت ؟ حالا که این هویت ها برای آنها وجود دارد چه ؟ می توان آنها را مورد چنین توهین هایی قرار داد ؟ یا اینکه هرکه در این بزم مقرب تر است ، جام بلا بیشترش می دهند ؟ اگر کسی روحانی ، مرجع تقلید ، مجتهد ، جانباز ، خانواده شهید و یا ایثارگر ، رزمنده ، مسئول مملکتی ، استاد دانشگاه یا واجدهر وضعیت برجسته دیگری داشته باشد از نظر مسئول نوشتن این کلمات ، مجرم تر و مستحق تر برای توهین و فحاشی است ؟

 

اگر مدیر وبلاگ زمزمه ، جرم این افراد را در مسئولیت داشتن یا سعی در اجرای قانون و شرع یا مخالفت با آمریکا و یا فساد دانسته و نمی تواند در مقابل آنها به چیزی جز فحاشی ، شعر نو و دروغ سازی وتخریب دست بزند ، دوستان و هم قطاران وی ، که از رئیس دستگاه قضایی و حاکم نیابتی شرع ، در خصوص وی انتظار اجرای "عدالت" را دارند ، بر اساس قانون واکنش وی و قانون که بایستی مطابق درخواست خود ایشان ، مبتنی بر "عدالت " باشد را چه می دانند ؟

جالب آن است که مدیر این وبلاگ ها ، حتی از مادران ، پدران و فرزندان شهداء یعنی خانواده شهید و همچنین ملتی که آنها را همیشه در صحنه و شهید پرور معرفی نموده و می داند نیز نگذشته ، آنها را نیز مخاطب الفاظ مودبانه ! و عدالت پرور ! خود قرارداده است !

از منظر دوستان و همقطاران و حامیان مجتبی ، "عدالت" برای مجتبی چه حکمی را در نظر خواهد گرفت ؟

 

***

عدالت ، مفهومی مطلق ، و نه نسبی ، دارد .

عدالت با طلب شدن از سوی افراد مختلف ، معانی مختلف پیدا نمی کند. عدالت بر مبنای عدل اجراء می شود و عدل ، با حق سنیجیده می شود و حق نیز با خداست. طلب اجرای عدالت در حق مظلوم ترین انسانهای عالم باید کرد که در عراق ، افغانستان ، فلسطین و کشورهای قبل از آن و بعد از آن ، تحت شکنجه دوستان آقای مدیار بوده ، هستند و خواهند بود و خانه های ویران آنها هنوز رد خون تازه آنها را آنهنگام که تانکهای رزمی و تجهیزات زرهی اسرائیلیان و آمریکا صفتان از روی خانه های آنها عیور می کردند را درخود دارد و فرزندانشان به همان اتهامی که آقای سمیع نژاد متوجه آنان کرده ، یعنی تروریزم ، در گوانتانامو و ابوغریب با خون خود ، به زندانبانان آمریکایی و اسرائیلی حساب پس می دهند !

 

براستی ، اگر عدالت ، نظری موافق با نظر شما "عدالتخواهان" نداشته باشد ، آیا لا اقل انسانیت ، نظر شما را بر می تابد ؟ یا آنکه نظر شما را برخواهد تافت ، نفس ، غرور ، تکبر ، نخوت وخود پرستی و خود خواهی و خود پسندی آسمانگیر شما است؟

 

***

 

قطعا ، اگر دوستان آقای مدیار ، کماکان مدعی درخواست اجرای عدالت از نوع اسلامی در حق وی هستند و او را ذی حق و بی گناه می دانند و قائلند که هیچ مدرکی دال بر مجرمیت همچنین انتشار محتوای مجرمانه توسط وی وجود ندارد و یا دستگاه قضایی اعلام نماید ، روابط عمومی گروه هکری حدید از سوی شورای عمومی مجاز است تا کلیه مدارک مجرمیت و آرشیو های وبلاگ های وی را در صورتیکه جزو مدارک موجود در دستگاه قضایی نمی باشد و یا دستگاه قضایی درخواست نماید ، با مسئولیت دوستان آقای سمیع نژاد در همین صفحه منتشر نماید و محتوای سخیف و بی ارزش وبلاگهای وی – که تاکنون در هیچ وبلاگ و یا سایتی ارتباط خود با آنها راانکار ننموده و اتفاقا تنها جرم خویش را انتشار انها می داند ! بشکل تفکیک و دسته بندی شده ، منتشر نموده و زمینه را برای اجرای بهتر عدالت در خصوص وی که در این صفحات مکررا اقدام به توهین به اسلام ، اهلبیت عصمت و طهارت ، توهین به کتاب شریف نهج البلاغه امیر مومنان علی علیه السلام ، توهین به حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف ) و حکم نورانی ایشان در خصوص سلمان رشدی مرتد ، توهین به رهبر کشور جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ، توهین به روسای محترم قوای سه گانه در ج.ا.ا ، توهین به مسئولان مملکتی و کشوری و لشکری ، ترویج عقاید کمونیستی و انحرافی وضد اسلام و منحرف کننده نسل جوان و نوجوان ، توهین به خانوده های معظم شاهد و ایثارگر ، توهین به نهادهای مقدس و انقلابی همچون کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ، توهین به ملت مظلوم و ستمدیده عراق ، افغانستان ، فلسطین و تعقیب ، پیگیری و امتداد خط تبلیغاتی صهیونزم علیه آنان با نسبت دادن لفظ تروریست به آنان ، طرح اتهامات کثیف و تبلیغ علیه مسئولان مملکتی دخلیل در پروژه های صلح آمیز انرژی سته ای در کشور وتکرار تبلیغات و ادعاهای صهیونیزم بین الملل و آمریکای جنایت کار در خصوص ایران در این زمینه و ...  نموده است را فراهم آوریم و از آنجا که مدیر این وبلاگها که این مدارک نیز در آنها درج و ثبت شده بود تاکنون در هیچ وضعیتی ارتباط میان خود و آنها را انکار ننموده و همانطور که ذکر شد بنظر "تنها" جرم خود را انتشار آنها می داند ما نیز درخواست اجرای "عدالت" در حق وی مطابق با قوانین و مقررات کشور و حکم شرع و قانون را داریم .

 

امید آنکه ، وی به سزای عادلانه اعمال خود برسد .

 

 

و من الله التوفیق

روابط عمومی گروه هکری حدید



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  سه شنبه 84 خرداد 17ساعت  3:1 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

بسم رب الشهدا

با سلام خدمت تمای دوستان در گیرو  دار انتخابات هر جای که میریم ــ از خانه عمه بگیر تا وبلاگهای دوستان ــ حرف حرف ریاست جمهوری و کاندیدهای این کرسی است . مطلبی را خواندم از آقا مجید  که مثل نام خانوادگیش  عزیزه ! فرمایشات آقا مجید رو می تونید اینجا بخونید . 

و بنده هم حمایت خود را از نمایندگی شخصی که داره این خصایص باشد اعلام می کنم  .

 پند از مولای متقیان امیر المومنین علی علیه السلام

1 ـ  وفای به عهد 2 ـ تقدم بر سلام  3 ـ مخالفت با نفس 4 ـ پرهیز از خشم 5 ـ توکل در امور 6 ـ ادب درگفتار 7 ـ خدمت به خلق خدا 8 ـ راستی در گفتار 9ـ عفو با قدرت 10 ـ شکر نعمت 11ـ تعطیل انتقام



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  دوشنبه 84 خرداد 16ساعت  7:29 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

<   <<   11   12   13   14      >

لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]