سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   روز قیامت، نخستین کسانی که بر حوض [کوثر] وارد می شوند، دوستان در راه خداوند ـ عزّوجلّ ـ هستند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

بسم الله

امام خوبی های حضرت روح الله : همه ما مأمور به ادای تکلیف و وظیفــه ایم نه مـأمور به نتیجــه.

و این جمله را بارها در گوشم نجوا کرده ام وقتی مردد بودم برای انتخابم.

این هفت عزیز که در صحنه رقابت مانده اند همه خوبند جز یک نفر که از مقاصد شومش باخبرم؛ برای احترام به این شخص و طرفدارانش از ذکر نامش میگذرم!

در نزاع بین عقل و عشق مانده ام؛

عقل میگوید کمی کوتاه بیایم از موضع انقلابی و کمی به صلح امام حسن (علیه السلام ) فکر کنم.

دل میگوید که به ندای امام و ره  برت گوش کن که میگوید : ما در زمان فتح خیبر و بدریم پس وقت کوتاه امدن نیست. رای من دکتر سعید جلیلی.

"و این هر دو، عقل و عشق را، خداوند آفریده است تا وجود انسان در حیرت میان عقل و عشق معنا شود"

شاید بعدها خودم این تحلیلم را به چالش به کشانم ولی در حال حاضر ی یقین دارم که راهم درست است. حضرت حق مرا به خاطر علم کمم آنچنان بازخواست نخواهد کرد؛ آنچنان که بخاطر عمل نکردن به دانستهایم بازخواستم میکند.

الهی تو آگهی که رضایت تو بیش از هر چیزه دیگری برایم مهم است. یارب مددی!

در آخر بعد از امضاء حکم ریاست جمهور توسط امام و ره برم هرکس از این هفت نفر که باشند در چهارچوب قانون اساسی جمهوری اسلامی اطاعت خواهیم کرد.به امید پیشرفت انقلاب اسلامی.

 

دکتر جلیلی و پدر شهید احمدی روشن



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  پنج شنبه 92 خرداد 23ساعت  8:35 صبح  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]