سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   حسد چون کم بود ، تن درست و بى غم بود . [نهج البلاغه]
 

بسم ر ب الشهدا  

 با سلام و عرض خسته نباشید . و عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد بزرگ بانوی اسلام اسوة صبر، ام المصائب حضرت زینب کبری سلام الله علیه .

هیچگاه قصد نداشتم که در این وبلاگ که متبرک به نام شهدا است از سیاست و سیاستمداران بنویسم  . و مهم تر از اینها اطاعت کردن از ولی امر خود مقام معظم رهبری بود که بارها در سخنان ارزش مند خود عنوان کرده اند که افراد به هیچ عنوان در پی تخریب نمایندگان نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نباشند . و صبر و تحمل من بیش بخاطر این امر آقا بوده است وگر نه بنده هم به ماننده خیلی از دوستان و بزرگواران که دم از ولایت فقیه می زنند ولی در بادی عمل چیزه دیگری را اثبات کردن می توانستم صفحه ایجاد کنم و در آن به کوبیدن منطقی افرادی بزنم که از دید من حقیر خیانت می کنند که امروز ایجاد کردن صفحه اینترنتی کاریست بسیار آسان تر از خرید نانی حلال  .   ولی آن چیز که باعث شده  بنده حقیر را مجاب کند که این چند سطر را بنویسم ـــ که بهتر است بگویم فریاد زنم ـــ این است :

آری من هم به مانننده خیلی از شما تلویزیونی رنگی در خانه دارم ، و در قبال  این جعبه گاهی لذت ، گاهی بی تفاوت و گاهی نفرت پیدا می کنم .   من هیچ و قت از این جعبه جادوئی به اندازه دیشب نفرت پیدا نکرده بودم و قتی در خلوت خانه آنقدر گریستم که می شد تمام گناهان عمر م را با آن شوست ... دیگر صبرم لبریز شد .  بدست آوردن یک کرسی به چه قیمتی . خون ریخته شده شهدا پس چه ؟  نمی دانم فیلم تبلیغاتی یکی از آقایون که بگذار نامش را بیاورم او که خود آبروی خود را برده من چه حفظ آبرو برای او کنم بله آقای هاشمی شما که عاشق امام هستید !!! به خون مطهر شهدا قسم که این راه راه امام نیست .  چنان قلبم را بدر آورده که هیچ وقت از خود چنین ........ بماند برای مجالی دیگر .

 


با خبر شدم وبلاگی به نام آنتی منافق در خصوص اجرای حکم علوی در مورد مجتبی سمیع نژاد احداث گردیده و وظیفه خود می دانم که از این حرکت ارزشی حمایت همه جانب خود را اعلام کنم .





کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  یکشنبه 84 خرداد 22ساعت  12:19 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]