• وبلاگ : :: الله اکبر ، خامنه اي رهبر :: وبلاگ خيبريان
  • يادداشت : سبكبالان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عاشق شهدا 

    سلام همسنگر عزيز.

    جنجال مطلب پوريم مال چند سال پيشه.راجع به كشتار ايرانيان بدست يهوديان در دوره هخامنشي و دست داشتن استر و مردخاي در اين ماجرا كه گفته ميشه هر ساله صهيونيستها سالگرد اين واقعه رو بنام جشن ايراني كشي جشن ميگيرند.حرف منم اينه كه : در اين كه صهيونيستها فلان و فلانند شكي نيست اما اين ماجرا يك پروژه دروغ و جعلي ساخت صهيونيستهاست و كيا اين چيزا رو تبليغ ميكنند؟ : عاملين موصاد و پان تركها كه در عين ايراني بودن ضد ايراني هستند.

    سايتي هم كه شما در اون نظر گذاشته و تشكر كرده بوديد متعلق به پان تركهاست.حرفم اينه كه چرا به ظاهر امر توجه ميكنيد كه اون هم ظاهرا داره صهيونيست رو تخطئه ميكنه در حالي كه خود عامل صهيونيسته.همون پنجه چدني درون دستكش مخملي.ببخشيد اما دوست عزيز از عشاق شهدا انتظار ميره اهل تفكر باشن.آخه ايران با اون عظمتش چطوري مغلوب يه گروه كوچك يهودي شد و 12 قرن نسل ايراني منقرض شد؟

    اين هم تاريخ سازي اسرائيليه ديگه.

    من ،رو بچه مذهبيها تعصب دارم دلم ميخواد درست فكر كنن مثل شهدا.رو ايران هم تعصب دارم از ازل تا ابدش.

    حرفهامو به حساب ...خوبي بذاريد.

    مطالب وبلاگتون هم عاليه ، بيشتر بنويسيد.

    در پناه آقا امام زمان باشيد.

    ان شاالله سردار خيبر شفاعتتان كند.از زن و بچه اش كه خيري نديد.ان شاالله ما وظيفمونو انجام بديم. ياعلي.

    پاسخ

    بسم الله ممنون از اطلاع رساني شما ولي همانطور كه خدمت شما گفتم متاسفانه سايت مورد نظر شما دوست عزيز را بخاطر نمي اورم باز هم تشكر مي كنم از راهنمايي شما يا علي مددي از اطاعت و عبادت چه مي دانم
    + عاشق شهدا 
    كامنت آخري رو با توجه به ساعت و زمان، اول بخونيد
    + عاشق شهدا 

    وطن يعني همه آب و همه خاک/وطن يعني همه عشق و همه پاک/به گاه شيرخواري گاهواره/به دور درد و رنجي،عين چاره/وطن يعني پدر، مادر، نياکان /به خون و خاک ،بستن ،عهد و پيمان/ وطن يعني هويت،اصل،ريشه/سرآغاز و سرانجام و هميشه/به تيغ و صخره و دريا و هامون/ارس،زاينده رود،اروند،کارون/وطن يعني سراي ترک با خارک/وطن يعني خليج تا ابد فارس/وطن يعني 2دست از جان کشيدن/به تنگستان و دشتستان رسيدن/زمين شستن زاستبداد و از کين/به خون گرم در گرمابه فين/وطن يعني اذان عشق گفتن/وطن يعني غبار از عشق رفتن/وطن يعني هدف يعني شهامت/وطن يعني شرف يعني شهادت/وطن يعني گذشته،حال،فردا/تمام سهم يک ملت ز دنيا/وطن يعني چه آباد و چه ويران/وطن يعني همينجا يعني ايران/وطن يعني رهايي زآتش و خون/خروج کاوه و خشم فريدون/وطن يعني قرار حال سيمرغ/حديث يادستان و حال سيمرغ/به گاه جان به خوزستان کشيدن/شهادت را به جان ارزان خريدن/وطن يعني نماز خون به خونين شهر خواندن/مهاجم را ز خروشهر راندن/وطن يعني اذان عشق گفتن/وطن يعني غبار از عشق رفتن/وطن يعني هدف يعني شهامت/وطن يعني شرف يعني شهادت/وطن يعني گذشته،حال،فردا/تمام سهم يک ملت ز دنيا/وطن يعني چه آباد و چه ويران/وطن يعني همينجا يعني ايران.

    نام جاويد اي وطن

    صبح اميد اي وطن

    جلوه کن در آسمان

    همچو مهر جاودان

    وطن اي هستي من

    شور و سرمستي من

    جلوه کن در آسمان

    همچو مهر جاودان

    بشنو سوز سخنم

    که همآواز تو منم

    همه در جان و تنم

    وطنم، وطنم، وطنم، وطنم

    بشنو سوز سخنم

    که نوا گر اين چمنم

    همه جان و تنم

    وطنم، وطنم، وطنم، وطنم

    همه با يک نام و نشان

    به تفاوت هر رنگ و زبان

    همه با يک نام و نشان

    به تفاوت هر رنگ و زبان

    همه شاد و خوش و نغمه زنان

    ز صلابت ايران جوان

    ز صلابت ايران جوان

    ز صلابت ايران جوان

    + عاشق شهدا 

    اما نه من فرزند ايرانم .

    مرا افتخار کاوه و سياوش و آرش است.نياکان من هزاران سال پيش سياوش را اسطوره ساختند بدليل پاکدامنيش و...

    من وامدار شاهخان ايلامم که قرنها از وطنم در برابر يورشهاي آشور محافظت کردند.من فرزند کورشم .از تبار داريوش.از ديار آريوبرزن که تا آخرين قطره خون در مقابل اسکندر ايستاد.از ديار مهرداد اشکاني.از سرزمين بلاش اشکاني.مرا فرمانده سورناست که روميان را شکست داد و نامي از او در تاريخ روم نيست چون ما تلاشي نميکنيم.من يادگار شاپور اول ساسانيم و.....وهوبرز،فرمانده سپاه ساساني را ميستايم.

    من ايرانيم هم ميهن سلمان فارسي و حافظ و مولانا و رازي و ....هزاران هزار که در مکتب اسلام و ايران پرورش يافتند.ابن سينا گفت هرچه دارد از قرآن دارد.

    آنقدر ايران من افتخار دارد که مغزم قاصر است.

    واي نگو از اميرکبير .ستار و باقر .از نادر شاه که اگر نبود ايران من طعمه افغانها بود.شاه عباس با تمام سنگدليها و بي عدالتيهايش اگر نبود ايران من طعمه عثمانيها بود.

    و...........و.........و...........

    ايران من امام خميني دارد .ايران من شهيد همت دارد و باکري و پلارک و علمدار و بهشتي و رجايي و صيادشيرازي و کاظمي و چمران و....شهيدان گمنامي که ايراني بودند و با الهام از امام حسين وبا عشق به مولا براي وطنم جان فشانيها کردند و هيچ کدام را دشمني با گذشته ايران نبود.

    بزرگترين کارها را شهدا کردند پس ياد بگيريد که با تفکرات اشتباه دشمن را شاد نکنيد.يه عده ميشن پان ترک و ايران و پارس رو ميکوبند غافل از آنکه خود اصيلترين پارسيان هستند.

    وقتي ما با خودمون جنگ داريم بايد هم اونايي که چشم ديدن تمدن کهن مارو ندارن،چشم ديدن غيرتي رو که دينمون به ما ميده ندارن،برامون نقشه بکشن.

    اي وطن زنده ام در پناه تو.

    اي وطن زنده ام در سايه شهيدان تو.

    اي وطن ميستايم شهيدانت را که بزرگترين ايرانيان بودند.

    جان فداي وطنم/خاک ايران کفنم:اين بود زمزمه شهيدان.

    من ايرانيم و عمري به بلنداي عمر ايران دارم .من ايرانيم و منتظر امام زمان.

    من در ميارم از حدقه اون چشمي رو که : به ايرانم چپ نگاه کنه،به نياکانم توهين کنه،به دينم و به مقدساتم توهين کنه.ايراني نيست اوني که گذشته رو داره اما عشق امام زمان نداره.مسلمان نيست اوني که گذشته پرافتخار وطنم رو به تمسخر ميگيره.

    به چه زبوني بگم که من ايرانيم و عاشق امام زمان.من ايرانيم و افتخار چشمام ،گريه بر امام حسينه.افتخار من ايراني : غيرته که نياکانم اونو به من ارث دادن و دينم اون رو تقويت کرد.

    اي وطن زنده ام در پناه تو.

    دوستان! بازهم مايليد باهم بجنگيد و نامربوطها رو به هم ربط بديد؟

    تورو خدا شما رو به ايران قسم،ناآگاهانه حرف نزنيد ،به مقدسات توهين نکنيد،نياکان شما با مقدسات زندگي کردند،شما رو به ايران قسم ناآگاهانه حرف نزنيد.

    به خدا نظرات تخصصي مال متخصصه.آخه علم منشي و مهندس کامپيوتر يکيه؟علم سيمکش و مهندس برق يکيه؟کار کارگر و معمار در يک حيطه است؟اين چيزهايي هم که شما ميگيد ،تخصص باستان شناسه که سره رو از ناسره تشخيص بده نه اينکه با يک سري تعصبات کور نظر بديد.يک سري آدمهاي جاهل تر از اعراب جاهل هم به مقدسات توهين کنند.

    + عاشق شهدا 

    چرا باهم ميجنگيد.ايراني اصيل يعني بي حب و بغض از ابتدا تا الآن.نه ايران باستان کوبيدنيه نه ايران اسلامي.ما ايراني هستيم از نوع مسلمان با احترام به ساير اديان.اسلام چه ربطي به عرب داره.دين ايدئولوژيه نه تمدن.فکر کرديد چرا ايرانيها بهترين مسلمانها شدند و ابن سيناها آفريدند چون از اول يکتاپرست بودند.ديديد که اسلام و ايران از هم جدا نيست .افتخار ميکنيم که سلمان فارسي ايرانيه.افتخار ميکنيم که پيامبر و ائمه هميشه از ايرانيها تمجيد کردند.در قرآن از زرتشتيان با عنوان يکتاپرست يادشده.طبق تفسير علماي بزرگي چون علامه طباطبايي ذوالقرنين هنگام ظهور امام زمان رجعت خواهد کرد و در رکاب آقا خواهد بود و تاکيد کرده اند که ذوالقرنين همان کورش کبير است.بعضيها طوري حرف ميزنند که ... .پس مسيحيها هم بگن حضرت مسيح فلسطيني بود و به ما ربطي نداره که مسيحي باشيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    هيچ ميدونيد که دعاي تحويل سال رو پيامبر(ع)به ايرانيها دادند يعني تمام رسم و رسومات ايراني رو تاييد کردند.

    گذشته ايران پر از شکوه و افتخاره هرکي انکار کنه واقعا احمقه اما حقايقي هم داره.علم، بدون بغض حرف ميزنه که تخصص هرکسي نيست که همه نظرات تخصصي غلط ميدن.اين تخصص باستان شناسيه.استاد مطهري هرگز ايران باستان رو نکوبيدن.

    بدونيد که عده اي امثال احسان يارشاطر و زرين کوب و ... بهايي و فراماسون بودن که با پرداختن به افتخارات ايران گذشته سعي در تخطئه کردن اسلام داشتند.اسنادش موجوده.

    من که تو ميراثم ميدونم: ميراث فرهنگي ما ضعيفه و اين صرفا به دولت ربط نداره چون متاسفانه ما ملتي هستيم که ميراث و داشته ها برامون ارزشي نداره از مسوول بگير تا مردم عادي و اين عموميت داره.البته همين ميراث ضعيف که توش آدمهاي دلسوز هم پيدا ميشن مثل اساتيد گرانقدر دنبال کاره اما دنياي امروز و سياست ...دولت مصر همکاري نميکنه ميدونيد که مصر نوکر آمريکاست و....

    اما ما هم اينجا به جون هم افتاديم و اين چيزيه که دشمن ميخواد يه روز گذشته پر افتخارتو به رخت ميکشه تا اسلامو ازت بگيره و يه روز ديگه فيلم 300 رو ميسازه تا هويتت رو ازت بگيره..

    از ايراني کم اعتقاد و بي اعتقاد، دين رو و افتخارات دوره اسلامي رو ميگيره و از مذهبي ناآگاه هويت گذشتشو ميگيره ديگه چي ميمونه ؟نه دين نه مليت و ما داريم ناآگاهانه آب به آسياب دشمن ميريزيم.

    .

    + عاشق شهدا 

    دوست عزيز شما رو به شهدا قسم جوابمو بده.تو يه سايتي راجع به واقعه پوريم كامنت گذاشته بوديد از اونجا اومدم به وبلاگتون.دلم ميسوزه كه چرا ما ايرانيها و بخصوص مذهبيها گذشته كشورمونو ميكوبيم.اتفاقا واقعه پوريم ساخته پرداخته صهيونيستهاست.كساني كه اين مطالب رو مينويسند طرفداران پورپيرار هستند كه عامل موصاده.من يك باستان شناسم و هميشه از طرف دوستان باستان شناسي متهم و محكومم چون ميگن كه مذهبي ها ديد خوبي به گذشته پرافتخار ايران ندارن و ....راست هم ميگن.

    دوست ولايي عزيز شهدا اينگونه نبودند.امام خامنه اي ما نيز اينگونه نيست.افكار عجيب غريب ضدايراني رو از كجا مياريد؟

    هر چيزي كه ضد اسرائيل گفته بشه درسته؟نازيها هم ضد اسزائيلند آيا حقند؟نبايد ببيني كه مطلب از كجا آب ميخوره؟اتفاقا شما با ناآگاهي داري به اهداف صهيونيست دامن ميزني.

    دشمن كارشو خوب بلده.جنگ نرم همينه.از آدم بي اعتقاد و كم اعتقاد دينشو ميگيره و ميشه :افتخار تنها به ايران فبل از اسلام. و از بچه مذهبيها هم مليتشونو ميگيره و ميشه: تخطئه ايران قبل از اسلام.اون وقت چي ميمونه.

    لطفا كامنت بعدي رو بخونيد.البته جواب به شما نيست.جواب اراجيف يك سري آدمهاي جاهل رو دادم در سايت مزدور تابناك.براتون ميذارم حقايقي توش هست.بخونيد.

    از يه طرف بايد حرص بخوريم كه مردم ناآگاهانه ميرن به سمت دشمن و موسوي و...از طرفي هم وقتي ميايم سمت خوديها ميبينيم اينها هم يه جوره ديگه ناآگاهانه دارن ميرن سمت دشمن.ميدونيد اونهايي كه ازشون تشكر كردي كه مطلب پوريم رو نوشتن كيان؟

    قدري تفكر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!به قول حضرت آقا اينگونه افراد يا معاندند يا بسيار غافل/يا علي/وبلاگ ندارم/منتظرتون هستم.

    پاسخ

    بسم الله با سلام و تشكر از وقتي كه گذاشتيد مطلب كه شما فرموده ايد به ياد نمي آورم اصلا مطلب پوريم اطلاعات ندارم متاسفانه يا علي مددي