• وبلاگ : :: الله اکبر ، خامنه اي رهبر :: وبلاگ خيبريان
  • يادداشت : سبكبالان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عاشق شهدا 

    چرا باهم ميجنگيد.ايراني اصيل يعني بي حب و بغض از ابتدا تا الآن.نه ايران باستان کوبيدنيه نه ايران اسلامي.ما ايراني هستيم از نوع مسلمان با احترام به ساير اديان.اسلام چه ربطي به عرب داره.دين ايدئولوژيه نه تمدن.فکر کرديد چرا ايرانيها بهترين مسلمانها شدند و ابن سيناها آفريدند چون از اول يکتاپرست بودند.ديديد که اسلام و ايران از هم جدا نيست .افتخار ميکنيم که سلمان فارسي ايرانيه.افتخار ميکنيم که پيامبر و ائمه هميشه از ايرانيها تمجيد کردند.در قرآن از زرتشتيان با عنوان يکتاپرست يادشده.طبق تفسير علماي بزرگي چون علامه طباطبايي ذوالقرنين هنگام ظهور امام زمان رجعت خواهد کرد و در رکاب آقا خواهد بود و تاکيد کرده اند که ذوالقرنين همان کورش کبير است.بعضيها طوري حرف ميزنند که ... .پس مسيحيها هم بگن حضرت مسيح فلسطيني بود و به ما ربطي نداره که مسيحي باشيم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    هيچ ميدونيد که دعاي تحويل سال رو پيامبر(ع)به ايرانيها دادند يعني تمام رسم و رسومات ايراني رو تاييد کردند.

    گذشته ايران پر از شکوه و افتخاره هرکي انکار کنه واقعا احمقه اما حقايقي هم داره.علم، بدون بغض حرف ميزنه که تخصص هرکسي نيست که همه نظرات تخصصي غلط ميدن.اين تخصص باستان شناسيه.استاد مطهري هرگز ايران باستان رو نکوبيدن.

    بدونيد که عده اي امثال احسان يارشاطر و زرين کوب و ... بهايي و فراماسون بودن که با پرداختن به افتخارات ايران گذشته سعي در تخطئه کردن اسلام داشتند.اسنادش موجوده.

    من که تو ميراثم ميدونم: ميراث فرهنگي ما ضعيفه و اين صرفا به دولت ربط نداره چون متاسفانه ما ملتي هستيم که ميراث و داشته ها برامون ارزشي نداره از مسوول بگير تا مردم عادي و اين عموميت داره.البته همين ميراث ضعيف که توش آدمهاي دلسوز هم پيدا ميشن مثل اساتيد گرانقدر دنبال کاره اما دنياي امروز و سياست ...دولت مصر همکاري نميکنه ميدونيد که مصر نوکر آمريکاست و....

    اما ما هم اينجا به جون هم افتاديم و اين چيزيه که دشمن ميخواد يه روز گذشته پر افتخارتو به رخت ميکشه تا اسلامو ازت بگيره و يه روز ديگه فيلم 300 رو ميسازه تا هويتت رو ازت بگيره..

    از ايراني کم اعتقاد و بي اعتقاد، دين رو و افتخارات دوره اسلامي رو ميگيره و از مذهبي ناآگاه هويت گذشتشو ميگيره ديگه چي ميمونه ؟نه دين نه مليت و ما داريم ناآگاهانه آب به آسياب دشمن ميريزيم.

    .