• وبلاگ : :: الله اکبر ، خامنه اي رهبر :: وبلاگ خيبريان
  • يادداشت : سبكبالان
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عاشق شهدا 

    اما نه من فرزند ايرانم .

    مرا افتخار کاوه و سياوش و آرش است.نياکان من هزاران سال پيش سياوش را اسطوره ساختند بدليل پاکدامنيش و...

    من وامدار شاهخان ايلامم که قرنها از وطنم در برابر يورشهاي آشور محافظت کردند.من فرزند کورشم .از تبار داريوش.از ديار آريوبرزن که تا آخرين قطره خون در مقابل اسکندر ايستاد.از ديار مهرداد اشکاني.از سرزمين بلاش اشکاني.مرا فرمانده سورناست که روميان را شکست داد و نامي از او در تاريخ روم نيست چون ما تلاشي نميکنيم.من يادگار شاپور اول ساسانيم و.....وهوبرز،فرمانده سپاه ساساني را ميستايم.

    من ايرانيم هم ميهن سلمان فارسي و حافظ و مولانا و رازي و ....هزاران هزار که در مکتب اسلام و ايران پرورش يافتند.ابن سينا گفت هرچه دارد از قرآن دارد.

    آنقدر ايران من افتخار دارد که مغزم قاصر است.

    واي نگو از اميرکبير .ستار و باقر .از نادر شاه که اگر نبود ايران من طعمه افغانها بود.شاه عباس با تمام سنگدليها و بي عدالتيهايش اگر نبود ايران من طعمه عثمانيها بود.

    و...........و.........و...........

    ايران من امام خميني دارد .ايران من شهيد همت دارد و باکري و پلارک و علمدار و بهشتي و رجايي و صيادشيرازي و کاظمي و چمران و....شهيدان گمنامي که ايراني بودند و با الهام از امام حسين وبا عشق به مولا براي وطنم جان فشانيها کردند و هيچ کدام را دشمني با گذشته ايران نبود.

    بزرگترين کارها را شهدا کردند پس ياد بگيريد که با تفکرات اشتباه دشمن را شاد نکنيد.يه عده ميشن پان ترک و ايران و پارس رو ميکوبند غافل از آنکه خود اصيلترين پارسيان هستند.

    وقتي ما با خودمون جنگ داريم بايد هم اونايي که چشم ديدن تمدن کهن مارو ندارن،چشم ديدن غيرتي رو که دينمون به ما ميده ندارن،برامون نقشه بکشن.

    اي وطن زنده ام در پناه تو.

    اي وطن زنده ام در سايه شهيدان تو.

    اي وطن ميستايم شهيدانت را که بزرگترين ايرانيان بودند.

    جان فداي وطنم/خاک ايران کفنم:اين بود زمزمه شهيدان.

    من ايرانيم و عمري به بلنداي عمر ايران دارم .من ايرانيم و منتظر امام زمان.

    من در ميارم از حدقه اون چشمي رو که : به ايرانم چپ نگاه کنه،به نياکانم توهين کنه،به دينم و به مقدساتم توهين کنه.ايراني نيست اوني که گذشته رو داره اما عشق امام زمان نداره.مسلمان نيست اوني که گذشته پرافتخار وطنم رو به تمسخر ميگيره.

    به چه زبوني بگم که من ايرانيم و عاشق امام زمان.من ايرانيم و افتخار چشمام ،گريه بر امام حسينه.افتخار من ايراني : غيرته که نياکانم اونو به من ارث دادن و دينم اون رو تقويت کرد.

    اي وطن زنده ام در پناه تو.

    دوستان! بازهم مايليد باهم بجنگيد و نامربوطها رو به هم ربط بديد؟

    تورو خدا شما رو به ايران قسم،ناآگاهانه حرف نزنيد ،به مقدسات توهين نکنيد،نياکان شما با مقدسات زندگي کردند،شما رو به ايران قسم ناآگاهانه حرف نزنيد.

    به خدا نظرات تخصصي مال متخصصه.آخه علم منشي و مهندس کامپيوتر يکيه؟علم سيمکش و مهندس برق يکيه؟کار کارگر و معمار در يک حيطه است؟اين چيزهايي هم که شما ميگيد ،تخصص باستان شناسه که سره رو از ناسره تشخيص بده نه اينکه با يک سري تعصبات کور نظر بديد.يک سري آدمهاي جاهل تر از اعراب جاهل هم به مقدسات توهين کنند.