سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او را باآرامش و بردباری می آراید . [امام علی علیه السلام]
 

چیزی از شکست اصلاح طلبان در واگذاری شوراها و مجلس هفتم نگذشته بود ، هنوز آنها در شوک بودند که شکستی بس سنگین و دور از انتظار خاطره تلخ دوشکست قبلی را برای آنها زنده کرد .مردی که به دور از تجملات ، تبلیغات ،‌حزب ، گروه و هر چیز دیگری که اصلاح طلبان به آنها وابسته بودند در حال خدمت به مردم در شهرداری بود ‌، آرام آرام آمد و بر صندلی ریاست جمهوری تکیه زد . بله همه متعجب ،‌ساکت و سرخورده شده بودند.

چندی قبل از این ماجرا دوم خردادی ها عنوان حماسه را برای پیروزی شگفت انگیز خود در سال 76 برگزیدند . خیلی هم روی آن تبلیغات کرده اند و نهایتا با اینکه دیگر رئیس جمهورشان دیگر رسما از ریاست جمهور کنار رفته است آنها هنوز در همان حال و هوا به سر میبرند. سفر های مکرر ،‌جلسات پیاپی ،‌سمینار های گوناگون و .... گویای این حقیقت است.

دو سال قبل هم که دکتر احمدی نژاد در بین چشمان خیره مانده دوم خردادی ها و ....... تمامی مدعیان را کنار زد و با آرای بسیار بالای مردم بر صندلی خدمت تکیه زد طرفداران وی این اطفاق را معجزه هزاره سوم بان نهادند و حال قاعدتا انتظار حل مشکلات به صورت معجزه آسا نیز شاید به دور از این منطق نباشد .

از خیلی ها شنیده ام که پدیده سوم تیر یک اتفاق بوده ! معنای اطفاق این است که هیچ پیش در آمدی وجود نداشته . در صورتی که سوم تیر ثمره روندی است که از 9 اسفند 81 با انتخاب دومین شورای شهر تهران آغاز شد . مردم نگاه خود را به طرز فکر، نگرش مدیریتی و مرام رفتاری دکتر احمدی نژاد متوجه و معطوف کرده بودند. گرایشهای فزاینده به آقای احمدی نژاد در اقشار مختلف مردم به وجود آمد.مردم شور و شوق فراوانی از خود نشان می دادند، به ایشان ابراز علاقه می کردند و رویکرد مدیریتی ایشان را مورد ستایش قرار می دادند. بنابراین با چنین بستری از استقبال عمومی نمی توان سوم تیر را یک اتفاق قلمداد کرد.
آقای احمدی نژاد هیچ اقدامی در جهت تشکیل ستاد انتخاباتی به عمل نیاورد و بر این باور بود که به لطف خدا، موج جدید را خود مردم هدایت می کنند. ایشان به انجام هزینه‌های سنگین تبلیغاتی و موثر بودن آن اعتقادی نداشت و چنین تصور می کرد که با تبلیغ چهره به چهره، می توان با مردم ارتباط موثرتری برقرار کرد.

آقای احمدی نژاد از روز اول و به صراحت اعلام موضع کرد و ‌گفت که به هیچ کس قول نمی‌دهد و فقط به مردم متعهد است، بنابراین هر کس برای رضای خدا و انجام تکلیف می‌خواهد کمک کند، بیاید ولی اگر توقعاتی دارد یا به دنبال مسائل خاصی است، بهتر است از همین ابتدای کار به دنبال کار خود برود. ایشان در جلسات مختلف هم صراحتاً این نکات را مطرح می‌کرد.

مردم دیدند که مردی مخلص از جنس‌ خودشان در مدیریت شهری، یک روش موفق مدیریتی، دلسوزانه و کارآمد را بروز داده و تعامل مثبت و سازنده‌ای را با مردم برقرار کرده است. این رویکرد مدیریتی برای مردم بسیار جذاب بود، لذا از آن استقبال کردند .رویکرد مدیریتی آقای احمدی نژاد، اسلامی ،انقلابی ، مردمی، خدامحوری، عدالتخواهی و اعتقاد به توسعه همه جانبه جهت رفع فقر، محرومیت، تبعیض و همچنین عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

از همان روزی که شورای شهر تهران، دکتر احمدی نژاد را انتخاب کرد، تخریب‌ها شروع شد. به سایت‌ها و روزنامه‌های آن زمان نگاه کنید و ببینید چه هجمه‌ای را شروع کردند و چه اتهاماتی را وارد آوردند. از آن موقع می‌خواستند با اتهامات و تخریب‌ها مانع از صدور حکم شهرداری ایشان بشوند که با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و صدور حکم، این مسائل کمرنگ تر شد تا اینکه مجدداً در انتخابات ریاست جمهوری، هجمه های رنگارنگ تبلیغاتی علیه دکتر احمدی نژاد در ابعاد جدیدتر و گسترده‌تری بروز کرد.
اگر تخریب‌های اول را جریانات ضد انقلاب و جریاناتی که با طرز فکر اصولگرایی فاصله داشتند، انجام می‌دادند، متاسفانه در زمان انتخابات ریاست جمهوری برخی از تخریب‌‌ها را افرادی که حتی در داخل جریان اصولگرایی بودند ولی با آقای احمدی نژاد موافق نبودند، انجام دادند.

یادمان هست که هر وقت قرار بود برنامه ای تبلیغاتی برای دکتر احمدی نژاد از سیما پخش شود یا سخنرانی ایشان و یا هر چیز مربوط به ایشان همیشه همزمان با یک برنامه پر بیننده بود که این خود نشانه مظلومیت ایشان بود حتی در زمان پخش برناهه های تبلیغاتی دکتر برق مناطقی از تهران و برخی شهرتانها قطع شد. البته ما امید واریم که این مشکلات عمدا پیش نیامده باشد.

شعارهای دولت نهم انطباق برجسته ای با شعارهای اصیل انقلاب دارد، گفت: علت اینکه احمدی نژاد توانست رای مردم را در سوم تیر جلب کند، همین بود.

با عملکرد این دولت در سیاست خارجی از موضع انفعال به موضع فعال رسیدیم.

دولت احمدی نژاد چالا کتر از دولت های گذشته است و شگفتی‌هایی نیز در عرصه سیاسی و اجرایی آفریده است.

دکتر احمدی نژاد طی دو سال به 30 استان کشور سفر کرده و همیشه با استقبال پر شور مردم روبرو شده است . او همیشه پاسخگوی مخالفان کاهش نرخ سود بانکی بوده . او یکی از اعلام کننده های مجراهای کسب اطالاعات اقتصادی است .

حتما این بخش را با دقت مطالعه کنید :

سوزان ناسل*: در لحن تبلیغات خود، میان احمدی نژاد و ایران فرق بگذارید. کاخ سفید در حال تشدید اتهامات خود نسبت به ایران برای دخالت در خشونت های عراق است، اما تلاش کمی صورت می گیرد که میان سیستم فعلی و ایران تمایز صورت گیرد. اگر هدف ما این است که احمدی نژاد را از پایگاه مردمی آن محروم کنیم، این خط کشی و جدا کردن حتماً باید انجام شود (این همان کاری است که ما در افغانستان در مقابل طالبان و در عراق در مقابل صدام انجام دادیم).
اقداماتی که احمدی نژاد را تضعیف می کند را افزایش دهید. علائمی که از ایران می رسد نشان می دهد که تحریم های ضعیفی که تا کنون بر علیه ایران اعمال شده است، برروی مردم ایران اثر منفی گذاشته و به محبوبیت احمدی نژاد ضربه زده است . این نکته به ما این این انگیزه را می دهد که فراتر از آنچه تا کنون انجام داده ایم نیز برویم و اقدامات بیشتری انجام دهیم.
اگر بر اساس نشانه های رسیده، این درست باشد که مردم ایران فکر می کنند اظهارات رییس جمهور در مورد هولوکاست به اعتبار کشورشان در دنیا ضربه زده است، از این می توانیم استفاده کنیم و محکومیت بین المللی شدید تری را در مورد این اظهارات انجام دهیم . تلاش های آشکار برای بی اعتبار کردن احمدی نژاد یا فشار برای ایرانیان برای دور شدن از او نتیجه معکوس به بار خواهد آورد.
ارتباط خود را با سایر مقامات ایران افزایش دهید. اگر ایرانیان معتدل بیشتری قانع شوند که واشنگتن مصمم به راه اندازی جنگ با ایران است، آنها ممکن است انگیزه بیشتری برای حمایت از سران معتدل تر سیستم پیدا کنند .
* معاون ریچارد هالبروک در سازمان ملل و مقام ارشد در موسسه امنیت و صلح آمریکا

روزی را یاد دارم که آیه الله هاشمی در حال سخنرانی بود که بعضی از مردم برای پرسیدن سوال از جا برخواسته و خواستار جواب از سوی آیه الله هاشمی بودند ولی متاسفانه نه تنها جوابی را دریافت نکردند .

‌وقتی که بر سوال خود اسرار کردند نمیدانم به جرم چی ولی به هر حال دستگیر شدند حتی بعضی از آنها که از روحانیون بودند دستگیر و زندانی شدند.

روز دیگری را هم یاد دارم که رئیس جمهوری که به خشونت و بی منطقی و خیلی چیزهای دیگر متهم شده بود وقتی با آتش زدن تصویر خود از طرف دانشجویان در جلسه سخنرانی روبرو شد ،‌سکوت اختیار کرد تا تصویر کاملا سوخت و نهایتا در کمال احترام از داشنجویان مخالف خواست در صورتی که انتقادی دارد با او صحبت کنند .

نمی دانم شاید آنها هم از طرف مسئولین امنیتی دستگیر شده باشند ولی برخورد رئیس جمهور بسیار آموزنده بود.

حال میخواهم بدانم آیا انصاف است که در دوره های پیش مخصوصا دوم خرداد وقتی سالگرد انتخابات میرسید اینگونه تبلیغات میکردند شاید رسانه های ملی هم از باقی گروه ها عقب نمیماندند ولی حالا که این شخص محبوب صادقانه در حال خدمت است اینگونه روزنامه ها در سکوت فرو رفته اند. و گاها فقط به ذکر اینکه تاریخ روز سالگرد انتخاب دکتر احمدی نژاد است بسنده کنند.!!!!!!!!!



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  یکشنبه 86 تیر 3ساعت  9:14 عصر  توسط سید احمد ایمانی                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]