سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   شیفته دانش داناترین مردم است . [امام علی علیه السلام]
 

سلام .

بعد از اینکه نیروی انتظامی در مناطقی از تهران اقدام به جمع آوری ( ارازل و اوباش ) کرد ، خیلی از محافل این خبر را تحت پوشش قرار دادند و خیلی ها هم آن را محکوم کردند .

حتی در جایی خواندم آیا آن پلیسی که اینگونه جوان ایرانی را مورد حمله قرار داده است خود یک اوباش نیست . کرامت انسانی زیر سوال رفته است . شخصیت افراد خرد شده است. آبروی جوانان را در محل زندگی خود ریخته اند و به آنها توهین کرده اند.

من خیلی تعجب کردم و تصمیم گرفتم این مطلب را در جواب این دوستان بنویسم. دوستان عزیز من ما در کشوری زندگی می کنیم که اینقدر به ما آزادی داده اند که تصویر ریاست محترم جمهور را جلوی خود او آتش میکشند و او لبخند میزند.

جایی زندگی میکنیم که به خیلی از مقامات دولتی توهین شده است و آن ها لب را دوخته اند و خاموشی پیشه کرده اند . حالا که ایقدر آزادی به ما داده اند که به راحتی با دولت مخالفت کنیم یا پشت سر مقامات هر مطلبی را که خواستیم بگوییم یا بنویسیم ، انصاف نیست که بخواهم از آب گل آلود ماهی بگیریم. اگر شما با دولت مشکل دارید یا از نیروی انتظامی به هر دلیل دلخور هستید دلیل نمیشود طرف اوباشی را بگیرید که وقتی در محله آنها اسم آنها را به زبان میآوریم تن همسایه ها می لرزد.

وقتی با داد و فریاد و پرخاشگری به احالی محل حمله ور میشدند شما کجا بودید تا از آنها طرف داری کنید. چرا وقتی دل و روده مردم را از شکمشان بیرون میکشیدند شما به آنها فحش میدادید. یادم نمیرود وقتی نیروی انتظامی از مردم در مورد اینها تحقیق میکرد کسی جرئت نمیکرد کوچکترین اطلاعاتی در اختیار نیروی انتظامی قرار دهد ، چون میدانست جان خود و خانواده اش به خطر می افتد. کسی که تمام محل را به گند کشیده بود ، کسی که خیلی از جوانان همسایه خود را معتاد کرده بود ، کسی که زن و بچه مردم از دست او در امان نبودند و وقتی نزدیکی های غروب آفتاب میشد حتی برای کار واجب هم از خانه بیرون نمیآمدند که مبادا در سر راه با این جماعت برخورد کنند ! حال همین جوانان دستگیر شده اند .

آیا برق شادی را در چشمان همسایگان نمیدیدی . آیا نمیدیدی که مردم چگونه از نیروی انتظامی تشکر می کردند .

خیلی نامردی است که حالا به خاطر منافع شخصی این جوانان را دارای آبرو ، شخصیت ، کمالات انسانی و ... بدانیم و بگوییم نیروی انتظامی به آنها توهین کرده است.

خلاصه اینکه هرچند بعضی از تصاویر که پخش شد حاکی از این بود که در مواردی خاص این اوباش به شدت تحقیر شده اند ، ولی دور از انصاف نیست اگر بگویم حقشان بود. مگر کم هستند کسانی که توسط همین اوباش تحقیر شده اند . پدرانی که جلوی زن و بچه خود توسط این اوباش تحقیر میشدند ولی جرات جواب دادن را نداشتند . آیا تا به حال فکر کرده اید وقتی این پدر به همراه خانواده خویش به منزل برسد ، برای سوالات متعددی که فرزندش از او خواهد پرسید چه جوابی خواهد داشت!!!!!!!!

در ضمن بعضی ها فکر می کنند که نیروی انتظامی به صورت اتفاقی به بعضی از نقاط تهران رفته و عملیات جمع آوری را شروع کرده است ، اگر نمیدانید اول تحقیق کنید بعد کسی را متهم کنید. نیروی انتظامی حدود سه ماه است که بصورت مخفی این افراد را در نظر گرفته و در مورد آنها تحقیق کرده و نهایتا تمام مجرمان و زورگیر ها و اوباش را شناسائی کرده و نهایتا در یک عملیات برنامه ریزی شده آنها را دستگیر کرده است. خدا انشاء الله هر کس را که با خلوص نیت در هر پستی مشغول به کار است مدد کند. و کسانی را که فقط به خاطر منافع شخصی چوب لای چرخ آنها می گذارند ....... .

خدا انشاء الله همه ما را هدایت کند.

ادامه مطلب در سایت خیبر....

 

 



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  سه شنبه 86 خرداد 1ساعت  8:17 عصر  توسط سید احمد ایمانی                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]