سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   در ادب نفست این بس که واگذارى ، آنچه را از جز خود ناپسند شمارى . [نهج البلاغه]
 

بسم الله الرحمن الرحیم

خجسته آئین نوروزی و سال نو، هزاران سال است که در آغازین روزهای بهار، همراه با شکوفایی، سرسبزی و طراوت طبیعت، با قامتی استوار و برنا، چهره می نماید و در قلب مردم ما و همه دلبستگان به ایران و فرهنگ ایرانی، نور امید و شادمانی می پراکند.
نوروز و بهار این دو عنصر همزاد، یکتاپرستی، معنویت، آزادگی، دانش دوستی،نوخواهی و نواندیشی را صلا می زنند، سرزندگی را فریاد می کنند، افسردگی را می زدایند، دوستی ها را تجدید و تحکیم می کنند، از ظلمت شب می کاهند، بر روز و روشنایی می افزایند، شکوفه به ارمغان می آورند، نسیم زندگی را در زوایای جان ها جای می دهند. به دیدگان برق مهر و محبت می نشانند و به جان ها صفا و یکرنگی می بخشند.
آمیزش و همسویی چنین آئینی با فرهنگ متعالی و انسان ساز اسلامی آن چنان تفسیر درستی از حقیقت و ماهیت وجود زندگی به دست می دهد که همواره، موجب حرکت های آرمانی و ترقی خواهانه ملت بزرگ ایران، نظیر انقلاب شکوهمند اسلامی بوده است .
گروه فرهنگی هنری خیبر نیز در این راستا مجدانه تلاش می کند که با کمک خداوند و یاری شما دوستان بتواند زندگی را آنچنان که هست تفسیر کند و به زنده نگهداشتن خاطرات کسانی که تفسر زندگی را درست درک کرده بوده اند بسنده نکرده و خود تلاش کند تا انشاء الله بتواند این حقیقت را به دست آورد در سرای آخرت روسیاه نباشد.
به اطلاع می رساند که سایت خیبر به روش جدید مشغول به کار شده است که تمام زحمات این سایت تا اواخر خرداد ماه بر دوش آقا سید عزیز می باشد تا زمانی که دوره آموزشی خدمت ما تمام شود و کارها به روال قبل خود برگردد تا وقتی بماند برای قلم فرسایی! در همین جا از زحمات آقا سید تشکرات کافی و وافی را بجای می آورندی و آرزو می کنیم در عروسی آقا مهدی برایش با آبکش آب بیاورندی . سید جان دمت گرم . در ضمن از تمام دوستانی که در این مدت به خانه شهدا سرمیزدند سپاسگذاریم و معذرت می خواهم چون به اینترنت دسترسی ندارم نمی توان محبت های گرم این دوستان را پاسخ گو باشم . ان شا الله تا اواخر خرداد ماه اگر که او بخواهد بر خواهم گشت .

امکانات جدید سایت :
گالری عکس سایت به صورت کامل راه اندازی شده که شما می توانید با ورود به بخش گالری ، با انتخاب گالری مورد نظر و مرور صفحات آن تصاویر مورد نظر خود را دانلود کنید.
بخش مدیرت مطالب نیز به صوت کامل راه اندازی شده که انشاء الله تا پایان هفته آغاز به کار می کند.
بخشی هم برای دانلود کردن نرم افزار های بسیار کم حجم و مفید که توسط گروه خیبر طرای شده است در نظر گرفته شده است. که به زودی راه اندازی میشود.
با آرزوی موفقیت برای همه دوستان . تا مطلب بعدی خدانگهدار.



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  چهارشنبه 86 فروردین 22ساعت  6:45 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]