سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   تا کی آب بر کوه می ریزد و آن را نرم نمی کند؟تا کی حکمت می آموزید و دلهایتان بر آن نرم نمی شود؟ [عیسی علیه السلام]
 

سلام دوستان

تا به حال شده به خاطر از دست دادن 45GB اطلاعات دچار مشکل بشین ؟ تا به حال شده جنازه هاردتون رو دستتون مونده باشه و توش هم کلی مطالب مفید ، کلی نرم افزار و کلی از کارهایی که طی سالیان طولانی طراحی کرده باشید وجود داشته باشه ؟ تا حالا شده هاردی که شما فقط 15 روز از اون استفاده کرده اید سکته قلبی کنه و بمیره ؟

خلاصه سرتون رو درد نیارم ، چند روز پیش هارد من با کلی اطلاعات به طور کاملا ناگهانی شروع کرد به صدا کردن و بعد از چند دقیقه صدا اینقدر زیاد شد که من مجبور شدم سیستم رو خاموش کنم. بعد هم که سیستم رو روشن کردم دیگه خبری از هارد نبود.

مادربرد ، هارد رو میشناخت ولی وقتی سیستم بالا می آمد خبری از هار نبود. من اولش کلی با سیم ها و جامپر ور رفتم ولی فایده نداشت . بعد رفتم تو کار نرم افزارهایی که اطلاعات هارد رو بر میگردونن ولی فایده نداشت اصلا هارد رو نمیدیدن که بخوان اطلاعات به من بدن.

بعد از حدود دو روز تلاش بی فایده راه حل عجیبی از طرف یکی از دوستان به من پیشنهاد شد ، من این پیشنهاد رو اصلا عملی و منطقی نمیدیدم ولی چون هیچ چاره ای نداشتم آن را انجام دادم.

و اما پیشنهاد : دوست من گفته بود که بعضی وقت ها سیلندر هارد که خراب میشه ، اگه اون رو در سرمای زیاد قرار بدی ، برای مدت کوتاهی شروع به کار می کنه . من هم هارد رو تو فریزر گذاشتم و بعد از هشت ساعت برداشتم و روی سیستم گذاشتم در عین ناباوری هارد سرحال تر از همیشه شروع به کار کرد و من دستپاچه شروع کردم به کپی کردن اطلاعات هارد روی سیستم ، ولی بعد از سه دقیقه هارد دوباره خراب شد و به شکل اول درآمد . آقا من این هارد رو سه بار تو فریزر گذاشتم ، بعد که یخ زد برداشتم و حدود 20 تا 30 مگابایت از اطلاعاتم رو کپی کردم و هارد مجددا قاط زد.

و نهایتا راه حل جالبی پیدا کردم که تصویر و فیلم اون رو هم براتون گذاشتم . تصاویر رو ببینید و اگر خواستید فیلم رو هم می تونید دانلود کنید.  {{{ دریافت فیلم }}}

 



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  یکشنبه 85 اسفند 6ساعت  8:18 عصر  توسط سید احمد ایمانی                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]