سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   دشمن ترینِ مردم نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که به ناحق، پشت مسلمانی را برهنه کند [و بر آن تازیانه زند] و کسی است که به ناحق، کسی را که وی را نزده است، بزند یا آن را که قتلی مرتکب نشده است را بکشد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 

بسم رب الشهدا

سلام بر زنده دلان تاریخ ، سلام بر آنان که پای در رکاب امام عشق گذاردند . سلام بر آنان که نوای مظلومانه هل من ناصر ینصرنی حسین ( علیه السلام ) را در نینوا از فرسنگ ها را در کربلای فکه ، شلمچه ، مجون ،طلائیه و پادگان دوکوهه پاسخ دادند . سلام بر طلائیه داران سرزمین عشق ایثار ، که بر مولایشان اقتدا کردند و سر را در ره دلدار نهادند . سلام بر آنان که داغ سیلی کوچه بنی هاشم بعد از سالها در چهر شان نمایان بود . سلام بر آنان که فدایی ولایت شدند . و علی( علیه السلام ) وار زیستن و فاطمه ( سلام الله علیه )  سان بی نام و نشان گمنام ماندند . سلام بر بسیجیان غریبی که شجاعانه ، عباس وار  برای اسلام و دفاع از ناموس و کیان ولایت خود  را سوختند و محفل ما برافروختند .

 و اکنون نوبت ماست که یادشان را پاس بداریم و ذکرشان را برلب برانیم . بران شدیم که اقدام به تهیه سی دی چند رسانه ی در باب آن پادگان عشق محفل عشاق ، پاد گان دوکوهه نمائیم . لذا از تمامی دوستانی که خاطراتی ،  قطعات ادبی ، فیلم ، عکس ، صدا پیرامون آن پادگان عشق دارند دعوت به همکاری می نمائیم . دوستان می توانند آثار خود را برای ما ایمیل کنند که  با در ج نام  و مشخصات خود  فرستنده انشا الله در سی دی قرار داده  می شود . در صورت تما یل با ما مکاتبه کنید .

m_kheybar@yahoo.com



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  پنج شنبه 85 فروردین 31ساعت  10:27 صبح  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]