سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   خردی که بیماری خشم و شهوت دارد، از حکمت بهره ای نمی برد . [امام علی علیه السلام]
 

بسم رب الشهدا

سلام

دلتنگ بودم . بحث روز پدر بود و نامه نوشتن برای پدر و جایزه گرفتن .

دلتنگ بودم . به فکر افتادم که نامه ای بنویسم . دیدم چه بهتر و با صفاتر از اینکه برای تو بنویسم ای شهید . ای که عنوانت ، روح بخش دل انسان ها بوده و هست . تو لبان تشنه ما را به نور واژه های تکبیرت سیراب نمودی . تو لحلحظه های سرد و بی روح زمین را با خون خود گرمی بخشیدی و زمین خفته را بیدار ساختی . با تو هستم ، ای گل سرخ شهادت ، ای شهید .

شهید ای پایگاه قیام و ای شهر دل . ای دریای بی کران خون من . همانند نگین سرخ زمین ، دوستت دارم و یاد لحظه های رویایی تورا در سرزمین آتش و عشق ، بر قلب کوچکم حک خواهم کرد .

ای شهید ، تو از دریای موج آفرین خلق گذشتی و از سکوت به فریاد رسیدی . ای شهید ، تو طلوع آزادی بودی و زمین را باحضورت ، شور و نشاط بخشیدی ! ای شهید ، پرسشی دارم . آیا تو پدرمن را می شناسی ؟ گویا در بین شماست .

می دانی ، پدرم را زیاد بخاطر نمی آورم ، یا بهتر بگویم ، هیچ چیز از او بیاد نمی آورم ! چون من چند ماهه بودم که او به شما پیوست . اگر او را یافتی ، سلام پرمحبتم را به او برسان و به او بگو که هیچ وقت کارهایم را بر خلاف نظرش انجام نخواهم داد . به او بگو که دوستش دارم و زمین را به یاد او و همه شهیدان چراغانی خواهم کرد . پرچم سرخ رنگ سرور و سالار شهیدان را بایاد همه آنها برافراشته خواهم کرد و فریاد «‌ الله اکبر »‌ و صلواتهای عاشقانه را به سوی شما آ«دن طلب خواهم کرد . به همه شهید ان بگو که من هر پنجشنبه شب ،‌ با دعا کمیل به دیدارتان خواهم آمد . و سرتا سر مزارتان را بوسه خواهم زد تابوی بهشت را احساس کنم . پنجشنبه ها ، ناقوس شب‌، از بام هزاران خانه به صدا در می آید و کبوتران حرمتان به پرواز در می آیند .

زبانم الکن است و دیگر یاریم نمی کند . فقط اینکه حتماً شفاعت ما را نزد سرورمان حسین بن علی ( علیه السلام )‌ بکنید تا بار گناهانمان سبکتر شود . دیگر مزاحم گردشتان درباغ بهشت نمی شوم . خداحافظ .

نامه یک فرزند شهید به پدر

خدیجه محمّدی

 

منبع :‏نشریه قافله نور( پایگاه مقاومت انصار الحسین «ع» قم  )



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  دوشنبه 84 شهریور 7ساعت  10:1 صبح  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]