سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   خداوند ـ عزّوجلّ ـ به داوود علیه السلام وحی کرد :«ای داوود ! به من شادمان باش و از یادم لذّت ببر و با مناجات من متنعّم شو که به زودی، خانه را از فاسقانْ خواهم پرداخت ولعنت خود را بر ظالمان قرار خواهم داد» . [امام صادق علیه السلام]
 

یکی از آرزوهایی که سالهاست آمریکا در سر می پروراند صدور انقلابهای مخملی به ایران است. کاری که نمونه آن را در جماهیر شوروی سابق و دیگر کشورهای تازه استقلال یافته آسیای میانه انجام داده و میوه آن را هم چید. همه این انقلابها را با علایم خاصی به نمایش می گذاشت ( انقلاب زرد، انقلاب نارنجی ).  و امروز قصدشان آن است که در کشور ما انقلاب سبز به راه بیندازند.
اگر به تاریخ رجوع کنیم در زمان دولت آقای خاتمی ماجرای تحصن عده کمی از نمایندگان مجلس صورت گرفت و برخی از تندرو ها با شعار عبور از خاتمی طرح انقلاب مخملین امریکای را در سر میپروراندند که با هوشیاری رهبر کبیر انقلاب این طرح خنثی شد.
و اما اصل داستان چیست؟
این موج بهتر از هر کس میداند که در این انتخابات رای نخواهد آورد نیت این موج جمع کردن یار برای براندازی است دلیل این مدعی من هزینه های فراوان برای خرید مانتو، کیف، دستبند، لباس های سبز است.
ولی لیدرهای این موج بدانند که تا رهبر هوشیار انقلاب امام خامنه ای و مردم همیشه در صحنه هستند ارزوی این افکار را با خود به گور خواهند برد.

در همی رابطه بخوانید:

سالک: آشوب‌های خیابانی با هدف انقلاب مخملی در ایران طراحی‌ شده است 


سایت انتخاب اعلام کرد:‏ اختصاصی انتخاب10/ جزئیات جدید از برنامه ترورمحفل اصلاح طلبان/ متهم قتل های زنجیره ای دست بکار می شود
آخرین خبرهای بدست آمده از محفل نیروهای سابق امنیتی جریان دوم خرداد،حکایت ازقطعی شدن  انتخاب صحنه تروریکی از نزدیکان موسوی دارد.

براساس تصمیم فوق محرمانه اصلاح طلبان،قرارشده است که یکی از نزدیکان کاملا نزدیک به میرحسین موسوی تا روزچهارشنبه در یکی از تجمعات مورد سوء قصد نافرجام قرارگرفته و با هماهنگی های انجام شده کمیته سازماندهی اراذل و اوباش اقدام به اغتشاش آفرینی و حمله به ستادهای احمدی نژاد نمایند.
گفتنی است درجلسه مزبور ضمن تاکید براینکه موسوی  به هیچ وجه نباید بویی از این مساله ببرد تا سناریوی آنان متوقف نگردد، تصریح شده است با این اقدام و خود زنی می توانیم احمدی نژاد را به زیربکشیم.
شایان ذکر است در ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان بسیاری از نیروهای سابق اطلاعاتی- امنیتی حضورداشته و اتفاقا قرار است اقدام تروربا هماهنگی یکی از متهمان  پرونده قتل های زنجیره ای که اینک مسئول ساماندهی اغتشاشات خیابانی ستاد اصلاح طلبان رابرعهده دارد،انجام شود.



اختصاصی انتخاب 10/ گزارشی تکان دهنده از جزئیات فعالیت مافیای ثروت و قدرت

 



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  سه شنبه 88 خرداد 19ساعت  4:8 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]