سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   هر که خود را بزرگوار دید شهوتهایش در دیده وى خوار گردید . [نهج البلاغه]
 

بسم الله الرحمن الرحیم
چندی پیش وقتی سی دی فشرده از شهید کاظمی را می دیدم نکته ای توجه ام را به خود جلب کرد بر آن شدم تا تغییرات در این صفحه ایجاد کنم شاید مورد توجه حق تعالی قرار گیرد صفحه روبرو از سایت خیبر لود می شود در واقع آخرین مطالب این سایت می باشد. و در این قسمت قصدمان آن است که بیشتر از شهدا یاد کنیم و صرفا وصیت نامه آن عزیزان بصورت خلاصه قرار گیرد و همان وصیت یا نوشته بطور کامل در سایت قرار دهیم.
در ابتدای امر نوشته ای از شهید کاظمی که ما را بر آن داشت که این قسمت را راه اندازی کنیم.

ما باید تعریف کنیم که فرمانده گردانمان و آن همرزم‌ مان و یا آن آرپی‌جی‌زن وقتی داشت آر‌پی‌جی را شلیک می‌کرد و همان لحظه شهید شد چه پیغامی به ما داد. باید به وصیت‌نامه‌ها بیشتر رجوع کنیم، سراغ وصیت‌نامه‌ها برویم و ارزش بیشتری برای آن قائل بشویم. اینها ارزش‌هایی است که ما در انقلاب و در نبرد مان به دست آورده‌ایم و باید اینها را برای نگهداری خودمان و سازندگی نسل بعد حفظ کنیم. ان‌شا‌الله باید به این خط و به این روش طبق رضایت خداوند ادامه بدهیم تا بتوانیم یک ارتش خیلی عظیمی برای آقا امام زمان (عج) تشکیل بدهیم. مطلبی که ما قبلاً هم در دیدارهایی که با برادرها داشته‌ایم حالا یا در صحبت‌های عمومی و یا خصوصی گفته‌ایم و باز هم سفارش می‌کنیم این است که ما به وجود افراد لایق در هر زمینه که می‌توانند کار و کمک کنند نیاز داریم. وظیفه فردی ما این است که خدمت برادران عرض کنیم و وظیفه بقیه افراد هم هست که بیایند کمک کنند. ان‌شا‌الله ما باید از این سلاح‌هایی که در دست داریم، استفاده کنیم.

قسمتی از سخنرانی شهید احمد کاظمی فرمانده وقت لشگر8 نجف اشرف در جمع نیروهای این لشکر- درپادگان انبیاء شوشتر که چند روز پس از پذیرش آتش بس ایراد شده است.



کلمات کلیدی : فقر و ...
  نوشته شده در  جمعه 87 مهر 26ساعت  1:55 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]