سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   چیزی برای ابلیس کمر شکن تر از این نیست که دانشمندی در قبیله ای ظهور کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 

با تعدادی از دوستان اینترنتی به فکرمان زد که با یک حرکت هماهنگ وبلاگی - وب‌سایتی به مناسبت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با آرمان‌های امام روح الله(ره) و مقام معظم رهبری و همچنین صدها هزار شهید انقلاب اسلامی تجدید پیمان نموده و همبستگی و ایستادگی و صلابت خود را به دشمنان قسم خورده این آب و خاک، در محیط سایبر نشان دهیم. (این یک حرکت اظهارگونه شخصی است و ملاکی برای طیف سنجی وبلاگ‌نویسان حزب اللهی و انقلابی نمی‌باشد.)
دوستان عزیز می‌توانند برای شرکت در این موج اینترنتی، به صورت موقت، از این لحظه تا پایان شب 22 بهمن 88 با اضافه نمودن جمله "الله اکبر، خامنه‌ای رهبر" به اول یا آخر نام وبلاگ خود، در این خروش وبلاگی شرکت کنید.

یادتان باشد که رسانه خود شما هستید!
با انتشار این خبر در یک پست وبلاگی در وبلاگتان با تیتر "22 بهمن و خروش وبلاگ نویسان ایرانی" و همچنین با استفاده از این لوگو و لینک دادن به این نوشته در وبلاگ‌ خود، شما نیز سهمی در گسترش این حرکت داشته باشید.

برگرفته از سایت بچه های قلم 



  نوشته شده در  سه شنبه 88 بهمن 20ساعت  1:15 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

بسم الله
 روزهاى سال، به طور طبیعى و به خودى خود همه مثل همند؛ این انسانها هستند، این اراده ها و مجاهدتهاست که یک روزى را از میان روزهاى دیگر برمیکشد و آن را مشخص میکند، متمایز میکند، متفاوت میکند و مثل یک پرچمى نگه میدارد تا راهنماى دیگران باشد. روز عاشورا - دهم محرم - فى نفسه با روزهاى دیگر فرقى ندارد؛ این حسین بن على (علیه السّلام) است که به این روز جان میدهد، معنا میدهد، او را تا عرش بالا میبرد؛ این مجاهدتهاى یاران حسین بن على (علیه السّلام) است که به این روز، این خطورت و اهمیت را میبخشد. روز نوزدهم دى هم همین جور است، روز نهم دىِ امسال هم از همین قبیل است. نهم دى با دهم دى فرقى ندارد؛ این مردمند که ناگهان با یک حرکت - که آن حرکت برخاسته از همان عواملى است که نوزدهم دىِ قم را تشکیل داد؛ یعنى برخاسته ى از بصیرت است، از دشمن شناسى است، از وقت شناسى است، از حضور در عرصه ى مجاهدانه است - روز نهم دى را هم متمایز میکنند.
و امروز نیز روز دیگری بود برای ما 19 دی ماه سال 1388 فصل خطابی بود برای همه ما که گوش به فرمان باشیم و مطیع. این بیانات را هرروز باید با گوش بشنویم و با دل عمل کنیم.
متن کامل بیانات حضرت آقا
همخوانی مردم در دیدار 19 دی

کلمات کلیدی : امام خامنه ای
  نوشته شده در  شنبه 88 دی 19ساعت  10:47 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحم? الله علیه را تسلیت گفتند. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم   
اطلاع یافتیم که فقیه بزرگوار آیت الله آقای حاج شیخ حسینعلی منتظری رحمة الله علیه دارفانی را وداع گفته و به سرای باقی شتافته‌اند. ایشان فقیهی متبحّر و استادی برجسته بودند و شاگردان زیادی از ایشان بهره بردند. دورانی طولانی از زندگی آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظیم الشأن گذشت و ایشان مجاهدات زیادی انجام داده و سختی‌های زیادی در این راه تحمل کردند.
در اواخر دوران حیات مبارک امام راحل امتحانی دشوار و خطیر، پیش آمد که از خداوند متعال میخواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خویش بپوشاند  و ابتلائات دنیوی را کفاره‌ی آن قرار دهد. اینجانب درگذشت ایشان را به همه‌ی بازماندگان بویژه همسر مکرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسلیت میگویم و رحمت و مغفرت الهی را برای وی مسألت میکنم.
سیّد علی خامنه ای
29/ آذر/ 1388

وباز هم هوشمندی رهبر عزیزمان را در این برهه و این اتفاق با تمام وجود حس کردیم و دیدیم با اینکه شیخ حسینعلی بیشتر گفتار خویش را بر ضد رهبرمان صرف میکرد اما امام خامنه ای حتی ذره ای به آن اشاره نکردند و  البته بعید نیست چرا که ایشان تربیت یافته قرآن است آنجا که می فرماید: « و اذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما»  و میدانیم که از مصادیق عاقبت به خیری دعای نیکان در پی انسان است و مشاهده میکنیم که چه کسانی از ایشان تمجید می کنند. و اسفا از تمجید ... !
 تجلیل سایت وزارت خارجه اسرائیل از ایشان؛ تشیع جنازه او میلیونی خواهد بود! بینا نیوز : سایت وزارت خارجه اسرائیل در خبری با عنوان" با درگذشت آیت الله حسینعلی منتظری،جناح لیبرال در ایران یکی از مهم ترین حامیان خود را از دست داد"به تجلیل از وی پرداخت. 

 با اعلام خبر درگذشت آیت الله حسینعلی منتظری که یکی از مهمترین مراجع تقلید برای شیعیان محسوب می شد، ایرانیان در تلاش برای رسیدن به حقوق انسانی خویش، یکی از مهم ترین حامیان خود را از دست دادند و هم زمان جمهوری اسلامی ایران از انتقادهای گزنده یکی از پرنفوذترین مخالفان سرکوبگری های خود خلاص شد "

در ادامه خبر این سایت اینگونه به تجلیل از منتظری پرداخت" آیت الله منتظری در همه سال های اخیر با صدای بلند و شهامت بسیار به اعتراض علیه سرکوبگری رژیم ادامه می داد و آنانی که خود را عضو "جنبش سبز" می دانند، وی را یکی از پایه های مستحکم این اصلاح طلبی و دگرگون سازی تلقی می کردند.

 این سایت درباره مراسم خاکسپاری منتظری نوشت:"هنوز معلوم نیست که حکومت تا چه حد امکان دهد مراسم خاکسپاری آیت الله منتظری به طور علنی و با شرکت گسترده مردم برگزار شود. آگاهان امور ایران می گویند: اگر حکومت در این زمینه مشکلی ایجاد نکند، ممکن است صدها هزار و حتی میلیون ها! نفر ایرانی در آئین خاکسپاری حضور یابند و آن را به نمایش ابراز برائت از رژیم مبدل سازند."

 این سایت همچنین درباره ارتباط منتظری با موسوی نوشت:" آیت الله منتظری علی رغم کبر سن، در سال های اخیر با پویائی بسیار به انتشار اعتراض های خود ادامه می داد و پس از انتخابات تقلبی علنا حمایت خویش را نسبت به موسوی بیان داشت و از مردم خواست به او بپیوندند."

 در ادامه مطلب فوق ضمن انتقاد از عملکرد منتظری قبل از عزل درباره انتقادات وی از نظام می نویسد:"آیت الله منتظری که حکومت بیم داشت او را به طور فیزیکی از سر راه خود بردارد، با آن که سال ها در حبس خانگی بود و پس از آن هم محدودیت ها در تماس با وی ادامه یافت، به انتقادهای شدید از رژیم و عملکرد سید علی خامنه ای ادامه داد و یکی از مخالفان علنی محمود احمدی نژاد بود. او بارها به رژیم توصیه کرد از سرکوب مردم دست بردارد – ولی در مورد لزوم تجدید انتخابات ریاست جمهوری، که مورد درخواست میرحسین موسوی بود، موضع علنی نگرفت. ایت الله منتظری با نوشتن یک کتاب قطور برخی واقعیات مربوط به انقلاب را از دیدگاه خود افشاگری کرد و با خشم رژیم روبرو گردید که کوشید تارنمای اینترنتی او را تعطیل کند."

( و امید واریم که ایشان مشمول رحمت الهی گردند البته به گفته رهبرمان)



  نوشته شده در  یکشنبه 88 آذر 29ساعت  8:52 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]