سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   بدترینِ برادرانت، شخص فریبکار چاپلوس است . [امام علی علیه السلام]
 

بسم الله در وبلاگ طلبه بلاگ متن بیانیه پایانی همایش 8 ماه نبرد سایبری در خواندم بد ندیدم در این وبلاگ نیز باز نشر دهیم در بیانیه‌ی پایانی همایش «8 ماه نبرد سایبری» پیشنهادی مبنی تاسیس شورای وب‌نویسان ارائه شد.

به گزارش «طلبه بلاگ»، در این بیانیه آمده است: «ما شرکت کنندگان  در این مراسم با درک ضرورت و  نیاز جدی به تشکیل و ایجاد شبکه‌های  درهم تنیده مدافعان و محافظان  انقلاب اسلامی تاسیس شورای وب‌نویسان ایران اسلامی را برای ارتباط وثیق‌تر و عمیق‌تر فعالان حوزه سایبری و دیجیتالی اعلام می‌داریم.»

در این بیانیه ضمن بیعت مجدد با مقام معظم رهبری تاکید شده است: «اماما! رهبرا! سید  و مولای ما، آقای خامنه‌ای،‌ رهبر گرانقدر و حکیم انقلاب اسلامی،  این جوانانی که امروز در این  سالن جمع شده‌اند بخش کوچکی  از لشگر گوش به فرمان و مطیع امر  حضرت عالی است! ما به نمایندگی از خیل مشتاقان و گوش به فرمانان شما اعلام می‌داریم، نه نتها آنانی را که علم مخالفت را برمی‌دارند دشمن و خصم هستیم، هر کسی که بخواهد راهی جز راه و مسیر منظور شما در پیش گیرد را از صف و چارچوب اسلام الهی و انقلابی خارج کرده و اخراج شده محسوب می‌داریم.»

در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر لزوم موضع‌گیری‌های شفاف از سوی مسئولین آمده است: «مسئولین و کارگزاران  اسلامی با درک و فهم صحیح حقیقت  ملت ایران، سپاس و شکرگزاری خویش را از داشتن چنین مردم مومن و مبارز  و در صحنه‌ای با شفاف ساختن مواضع  خویش از دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی و دوری از مواضع دوپهلو،  در خدمت‌رسانی و سربازی فداکارانه  برای ملت ایران اختلاف‌های کوچک جناحی را کنار گزارده و از هیچ  کوششی دریغ نکنند.»

در ادامه‌ی این بیانیه تصریح شده است: « هر چند فتنه‌گران پرده نفاق و تزویرشان کنار رفته است  و دیگر هچ جایی در چارچوب ملت و  نظام اسلامی ندارند اما دستگاه قضایی جمهوری اسلامی باید با عمل به مرّ قانون در مواجهه با سران اصلی فتنه در متهم کردن و خدشه وارد کردن به چهره منزه انقلاب اسلامی، پرچم عدالت اسلامی را در برخورد با گردن کلفت‌ها و دانه‌درشت‌ها به اهتزاز درآورد.»

این بیانیه می‌افزاید: « دشمنان، صهیونیست‌ و مستکبران عالم بدانند جوانان ایران اسلامی هم‌چون پدران و مادران انقلابی و مبارز دیروز خویش هم‌چنان هوشیار و بیدار در صحنه هستند و با چشمان باز مراقب و محافظ انقلاب و نظام اسلامی خویش هستند و هرگوه توطئه داخلی و خارجی را با شدت و جدیت پاسخ خواهند داد.»

در بخش دیگری از این بیانیه با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های تبلیغاتی جمهوری اسلامی در انجام وظایف خود در جریانات پس از انتخابات، تصریح شده است: « متاسفانه باید گفت همان گونه که نهادهای رسمی و تشکیلات دفاعی کشور در آغاز راه جمهوری اسلامی ایران برای دفاع در برابر تهاجم دنیای سلطه در جنگ تحمیلی تنواستند به عملیات‌های چشم‌گیر و اقدامات سریع مثمرتر دست بزنند، این زمان نیز دستگاه‌های تبلیغاتی و توجیهی جمهوری اسلامی ابتدا در درک آن چه رخ داده است ناتوان بودند و سپس در فهم شیوه‌ها و روش‌های مبارزاتی بسیار دیر به صحنه آمدند.

و این سربازان  و افسران نسل سومی انقلاب اسلامی بودند که با درک صحیح و دقیق و  سریع تهاجم فکری و تبلیغاتی به صحنه آمدند و شروع به دفاع و تهاجهم به دشمنان سی‌ساله انقلاب اسلامی و  پاسخ‌گویی به شبهات و یاوه‌بافی‌ها و فضاسازی‌های دروغین خائنان به رای و نظر ملت ایران شدند. تاسیس سایت‌ها و وبلاگ‌ها و هزاران نوشته‌جات، اشعار و تصویر‌ها و  کاریکاتورها به تدریج و با سرعتی  باورنکردنی آغاز شد. در برابر هر تغییر  استراتژی و موج آفرینی و تغییر  چهره فتنه‌گران این سربازان هوشیار سید علی خامنه‌ای بودند که گوش  به فرمان فرمانده کل قوا به صورت هوشیارانه هدف‌گیری کرده و به خنثی سازی طرح‌های مختلف، انقلاب مخملی، ابطال انتخابات، شورای حل اختلاف، ایجاد آشتی ملی، اکثریت نهایی و بحران ساز ذهنی در کشور و غیر برآمدند.»



کلمات کلیدی : نبرد سایبری
  نوشته شده در  یکشنبه 88 اسفند 16ساعت  3:7 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

بسم الله
سلام چند وقت بود وقت نمی کردم بنویسم
 سال 83 بود که برای اولین بار وارد دنیای مجازی شدم هاج و واج  و شگفت زده به مانند کسی که تازه از یک جای بکر و آرام به شهری شلوغ و بی بندو بار وارد شده است.
انگار همین دیروز بود که آقا سلمان از هدف ایجاد وبلاگ معراجیان از شط خون معراج کردن  برایم می گفت: وقتی جستجو می کردم نام همت را در اینترنت بجای شهید همت بیشترین لینکی که می آمد نام خیابان و معابر بود. و حال که جستجو می کنم بیش از 60 صفحه را میتوانی رصد کنی با مطالبی قالبا در خور توجه و مفید و این را مدیون امثال سلمان ها هستیم؛ دوست دارم برادر.
دوستان زیادی یافته ام از این کشکول از سید احمد عزیز که حالا دیگر دوست نیستیم رفیقیم و همکار تا مجید زورو عزیز که اختلاف نظر داشتیم سر این حوادث اخیر ولی همچنان دوست، آقا مهندس فخری مدیر اینجا، آقا امین، زهیر، ابوذر،استشهادی، آقا سید عکاس مسلمان، مهدی بچه های قلم و خیلی های دیگر که اگر بخواهم لیست کنم در حوصله شما نمی گنجد.
این ها را گفتم تا تشکری کرده باشم از همه دوستانی که برای اعتلای اسلام و مملکت خدمت می کنند در این کشکول بزرگ و معذرت خواهی از این که نمی توانم فردا در جلسه ای که خیلی از دوستان قدیم و جدید جمع میشن شرکت کنم. آرزوی سلامتی می کنم برای تمام دوستان این سپاه و ناراحت از اینکه نمی تونم ببینم بچه های رو که بهم نیرو میدن و شارژم میکنند برای یک مدت طولانی!
از اطاعت و عبادت چه می دانم
یا علی مددی!



کلمات کلیدی : سپاه سایبری
  نوشته شده در  دوشنبه 88 اسفند 10ساعت  10:5 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته


بسم الله
درود بر همت غیورتان
درود بر بصیرت والایتان
و باز حماسه دیگر افریدیم در 22 بهمن ماه 1388 با رنگ و روی دیگر.
رنگی از جنس رنگ ولایت.
امام خامنه ای در پیامی از این حضور دهها میلیونی قدر دانی کردند:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عظیم الشأن و شگفتی آفرین ایران
خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آراید.
و سپاسی از ژرفای دل و جان،‌ آفریننده‌ی هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در سی و یکمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رُخ دشمنان کشید.
آیا سی و یک سال آزمون و خطای چند دولت متکبّر و زورگو کافی نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند و بیهودگی تلاش برای سیطره بر ایران اسلامی را به آنان تفهیم نماید؟
آیا حضور دهها میلیون انسان بصیر و پُر انگیزه در جشن سی و یک سالگی انقلاب کافی نیست که معاندان و فریب خوردگان داخلی را که گاه ریاکارانه دَم از «مردم» میزنند، به خود آورد و راه و خواست مردم را که همان صراط مستقیم اسلام ناب محمدی صلّی الله علیه و آله و راه امام بزرگوار است، به آنان نشان دهد؟
دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت، راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و برای رسیدن به قلّه‌ی پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.کمک و توفیق الهی یار این ملت و دعای حضرت بقیه الله ارواحنا فداه پشتیبان آنان باد.
سیّد علی خامنه‌ای
22/بهمن/1388

دلم میخواهد بگوید از حضور آن پیرمرد که صبح قبل از اینکه خیلی از ما بیدار شده باشیم در جلوی جایگاه آزادی به انتظار نشسته بود.
از کجا آمدی پدر: کهکلویه!
همه متعجب میشویم!
پیرمرد این همه راه آمده تا حضوری پررنگ تر داشته باشد در این راه پیمائی تاریخی مانده بودم چه بگویم بهت زده به او نگاه میکردم. یادم آمد از شبکه صدای امریکا که فکر فردا است در حالی که امروز خود را نفهمیده! او این گونه افراد را دیده که مدام میگوید از شهرستانها ادم میاورند برای اینکه تعدادشان زیاد شود ولی نمی داند که ما برای این انقلاب خستگی راه که هیچ جان و مالمان را فدا می کنیم.

کلمات کلیدی : امام خامنه ای
  نوشته شده در  جمعه 88 بهمن 23ساعت  5:34 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]