سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   [ و او را از توحید و عدل پرسیدند ، فرمود : ] توحید آن است که او را به وهم در نیارى و عدل آنست که او را بدانچه درخور نیست متّهم ندارى . [نهج البلاغه]
 

بسم رب الشهدا

قلم این روزها برای ماشده یک سلاح و باتفنگ اگر بازی کنی بچه های همسایه هم که به تیر اتفاقی اش مجروح نشود، کفترهای همسایه پر خواهند کشید! ... و بریده باد این دست اگر نداند که این سلاح را کجا به کار باید برد.

ن و القلم و ما یسطرون را هرچند خوب درک نکرده ایم ولیکن قدرش را در حد ادراک خود می دانیم.

در این هشت ماه که زحمت برداشتن قلم را به خود نمی دادیم! در فکر آدم شدن بودیم و شش ماه کلاس فشرده ای بود برای سرباز شدن و از خود گذشتن و یکی شدن هرچند آینده نشان خواهد داد چقدر شاگرد خوبی بوده ام.

نبودم تا اگر روزی گذرم افتاد و قصد بازگشت بخاطرات گذشته را داشتم ، خزعبلاتم زحمت پیداکردن کیسه گونی و چهار لیتری بنزین _ که این روزها مشکل اول مرفهین بی درد شده!_ را نکشم و غم از دست دادن شیرینی جوانی را تا آخر عمر بردوش نکشم.

خسته تان نکنم با آن که آدم نشدیم ولی امید داریم و قلم فرسایی می کنیم. می دانیم اوست مسبب الاسباب و اوست که هرچه بخواهد همان می شود.

بگذریم در ابتداء باید از زحمات دوست عزیزم ( آقاسید ) که در این مدت در وبلاگ و سایت خیبر زحمات فراوانی کشیده است کمال تشکر و قدر دانی را داشته باشم بخصوص در مورد بحث فنی که تغییرات عمده ای در جهت به روز رسانی آن بادیگر دوست عزیزمان ( آقای ملکی ) کشیده اند .

در انتها از زحمات از زحمات و ابراز لطف تمامی دوستانی که در این مدت به این صفحه سر می زدند و می زنند کمال تشکر و قدردانی را داریم و ان شا الله در آینده جبران می کنیم.

شما هم دعا کنید تا هدفمان رضایت منتظر عالم وجود باشد و بس و بتوانیم به زیباترین وجه، انتظار خود را بر صفحه این عالم نقش زنیم.


 من الله التوفیق.



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  دوشنبه 86 مهر 30ساعت  5:46 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه رمضان دوم هجرت بود که این دنیا روشن شد به نور چهارمین گوهر چهارده قمر منیر. اگر می گویم گوهر، از بکار بردن این کلمات در رساندن مقصود معذورم و الا هزاران هزار گوهر خاکسار پای ایشان نیز نمی شود.

آری مدینه روشن شد و اولین فرزند زهرا ( سلام الله علیها ) پای به خانه پر عشق آنها نهاد. وجود مقدس هریک از ائمه را با لقبی شناخته ایم هرچند که می دانیم هرچه خوبی است در وجود همه آنان جمع است و کُلهم نورٌ واحد. ولی هرکدام در زمانی و شرایط خاصی ظهور پیدا کردند. صفت کریم را که می شنویم بی اختیار همه مان یاد مولای مهربانمان امام حسن مجتبی ( علیه السلام ) می افتیم. حیف که ادراک ما از وجود ائمه هیچ نیست حتی یک قطره از دریا در حالیکه همیشه این حدیث را شنیده ایم که هرکس امام خویش را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است.

نمی دانم کی و چه وقت بیدار خواهم شد بگذریم. کریم را هم نفهمیدیم که چیست ولی این را می دانم اینطور نیست که صفت کرامت را مولایمان داشته باشند بلکه همه صفات نیک از جمله کرامت از یمن وجود آنان بوده که معنا پیدا کرده و نه نام صفت نیک شناخته شده. نمی دانم چطور منظورم را بگویم به این ترتیب نیست که کرامت باشد و ایشان آن را کسب کرده باشند بلکه کرامت بوده که ایشان را کسب کرده و صفت نیکی شده والا این صفت و دیگر صفات وجود جداگانه ای ندارند با وجود مولایمان امام حسن ( علیه السلام ) است که کرامت صفاپیدا می کند و همینطور دیگر صفات بازهم بگذریم زبان و فکر ما از فهمیدن این چیزها قاصر است.

آقا جان یا کریم اهل بیت، با اینکه نمی دانم شما کیستی ولی شما خوب می دانید که ما که هستیم ، چه داریم و چه نداریم. مولا جان مددی کن و ما را در این نیمه رمضان سال هزارو چهارصد و بست هشت متخلق کن به اداب الهی، مولاجان می دانید که چقدر آلوده ایم؛ به حق زیبایی این ماه ما را بی نصیب از این ماه مگردانید، تا آنجا که دیده ایم کریم به گدا نگاه نمی کند بلکه کرامتش به همه می رسد. آقا جان به روسیاهی ما منگر به کرامت خود نگاه کن، صله ای عطاکن نا مانیز رهرو وشیعه شما باشیم و بتوانیم با عملمان شما را شاد کنیم. تا روز قیامت با شما محشور شویم چرا که شفاعت یعنی جفت شدن تا ما هما نند شما نشویم مشمول شفاعتتان نخواهیم شد .

کلاممان طولانی شد فقط آمده بودیم تات باهمه کوچکی وجودمان مانیز شادباشی گفته باشیم یه اهالی آن بیت الله؛ یا محمد یا علی یا فاطمه حق مبارک کند. به حق شادی دلتان دعاکنید آنچه خداوند به خوبانش می دهد به ما نیز عطا کند.

و من الله التوفیق

14 رمضان المبارک



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  چهارشنبه 86 مهر 4ساعت  5:43 عصر  توسط عشاق                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

به نام خداوند محربان

سلام دوستان عزیز

با سپاس و قدر دانی از لطف بی پایان کردگار و تشکر از همکاران عزیزم در گروه خیبر باید به اطلاع شما دوستان و بینندگان گرامی برسانم که به امید خدا و یاری او پرتال خیبر به زودی روی سرور گروه خیبر قرار خواه د گرفت.

با توجه به تفاوت های بسیار زیاد نسخه جدید با نسخه قبلی دیگر امکان ارسال مطلب در سایت وجود ندارد تا اینکه انشاء الله در پورتال جدید مطالب را خدمت شما دوستان عزیز ارائه کنیم. به همین دلیل چند روزی است که سایت به روز نشده است و جای آن است که از شما عذر خواهی کنم. در صورتی که همچنان زیر سایه لطف حق تعالی باشیم تا چند روز دیگر از شرمندگی بازدید کنندگان عزیز بیرون خواهیم آمد.

در ضمن اعیاد بسیار گرامی این ماه را تبریک میگوییم .

لطفا ما را دعا کنید.

با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما دوستان عزیز .

تا راه اندازی کامل پرتال خیبر ، خدانگهدار



کلمات کلیدی :
  نوشته شده در  یکشنبه 86 شهریور 4ساعت  4:31 عصر  توسط سید احمد ایمانی                نظرات دیگران()
آدرس مستقیم این نوشته

<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت ها
خیبری ساکته،دود نداره سوز داره
برای دل تنگی خودم
جلوه ای از عبادت امام رضا علیه السلام
کلنا عباسک یا زینب...!
اسلام علیک یا ابوتراب
برای مرغ سحر رسانه ملی، فرزاد جمشیدی
حماسه حضور
جانستان بلوچستان (قسمت نهم)
برگرد(خیبر)
کاش نماز عیدفطر را به امامت مولای غریبمان اقتدا کنیم؟
من و شلوارم...
جانستان بلوچستان (قسمت هشتم)
روح جهاد و اخلاص مرزی نمیشناسد.
جانستان بلوچستان (قسمت هفتم)
عاشق شدیم و عاشق حیران ما شدند
[همه عناوین(201)][عناوین آرشیوشده]