• وبلاگ : :: الله اکبر ، خامنه اي رهبر :: وبلاگ خيبريان
  • يادداشت : حاشيه هاي انتخابات
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    مراسم سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين (ع) (07/11/1385)

    مراسم سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت امام حسين عليه السلام و ياران باوفايشان پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در حسينيه امام خميني (ره) برگزار شد.
    در اين مراسم که جمعي از مسئولان نظام و دهها هزار نفر از قشرهاي مختلف مردم که در خيابانهاي اطراف نيز حضور داشتند ضمن تبيين ابعاد نهضت اباعبدالله الحسين (ع) و قيام عاشورا مداحان اهل بيت عصمت و طهارت در رثاي سالار شهيدان به نوحه سرايي و سوگواري پرداختند.
    اين مراسم تا دوازدهم محرم برابر با روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
    :: نسخه چاپي :: عكس

    http://www.leader.ir/langs/FA/index.php?p=news&id=3415

    سلام خسته نباشيد ، خدا خيرتون بده در اين ايام التماس دعا دارم

    با سلام -

    در جهت افزايش توان و بازدهي وبلاگهاي مذهبي در صورت تمايل اماده لينك با شما هستم

    ممنون

    سلام

    شهادت امام محمد تقي رو بهتون تسليت و اومدن ماه ذي الهجه رو

    بهتون تبريك مي گم. از اينكه قابلم مي دونيد ممنونم.

    با خدا و موفق باشيد

    يا هو

    سلام

    من برگشتم.

    مطلبتون رو هم خوندم. انشاءالله اونهايي كه انتخاب شدند به شعارهاشون پايبند باشند.

    فكر كنم آراء باطله زياد باشه. يعني چي؟؟؟

    تشريف بياريد سوغاتتون رو بگيريد.

    يا علي

    سوغات مشهد!

    سلام

    اين مطلب شما خيلي جالب بود و متأسفانه صحيح.بنده هم شاهد اينچنين صحنه هايي بودم در مقياس خيلي بالا.حتي اين موضوع در بين اقشار تحصيلكرده هم وجود داره.بگذريم... .در مورد تغيير اساسي وبلاگ به هركونه نظر و پيشنهادي عميقاً نيازمندم.

    و من الله التوفيق

    سلام دوست عزيز

    مردم حماسه ي بزرگي را رقم زدند!

    اين نوع تحميق ها توي كت مردم فهيم و حماسه ساز ايران اسلامي نمي رود. گيريم يكي هم بي سواد باشد و مگر چند درصد از راي دهندگان اين گونه اند و مگر اين چند درصد اند كه سرنوشت انتخابات را رقم مي زنند؟! و كاش نشاني شعبه را هم ذكر مي كرديد تا بدانيم در كدان محله و شهر بوده است؟

    خود شما جزو كدام دسته هستيد؟ آگاهانه راي مي دهيد يا جاهلانه؟ و آيا شما تافته ي جدا بافته هستيد يا جزو همين مردميد؟

    پاسخ سوالاتم روشن است و دليل نوشتن اين نظر هم اين است كه مبادا ناخودآگاه و از روي غفلت مردممان را به غلط آن گونه تصوير كنيم كه دشمنان مي خواهند.

    و در عجبم اين مطلب چه داشته كه مديران پارسي بلاگ را خوش آمده است.

    اميدوارم با نظر من منطقي برخورد كنيد.

    دعا بفرماييد.

    پ.ن: ناظرين حق تذكر دادن به مردم را ندارند و فقط مي توانند موارد را به اطلاع نماينده فرماندار هر شعبه برسانند و در صورت لزوم گزارش كنند.

    پاسخ

    بسم رب الشهدا با سلام و تشکر از شما دوست عزيز ممنون از نظر شما و اما بعد . نمي دانم پست قبلي اين وبلاگ را خوانده ايد يا خير خصوصا قسمت اول مطلب را که سخنان مقام معظم رهبري است . در بعضي از قسمتها تا حدودي حق با شماست . ما نيز منکر حضور پور شور مردم نمي شويم که کاري بس عظيم انجام دادند اين مردم هميشه در صحنه . خورده ما بر اين است که چرا ( حال توده کمي از مردم از ديد شما !) بايد بي تفاوت باشند اين بي تفاوت از کجا نشات مي گيرد . چه کسي يا کساني مقصرند . ماکه به اين خواسته که مشارکت عمومي مردم بوده است رسيده ايم نبايد در باد اين موفقيت بخوابيم و ديگر به فکر رشد سياسي مردم نباشيم . چه کساني خرسند مي شوند از اين بي تفاوتي مردم !شما گفته ايد : ( خود شما جزو كدام دسته هستيد؟ آگاهانه راي مي دهيد يا جاهلانه؟ و آيا شما تافته ي جدا بافته هستيد يا جزو همين مردميد؟.... ) خير ما خود را جزو کافه نادري نشينان نمي دانيم آن عده قليل که فقط اورد مي دهند و اشکالات را مي گويند و دلشان براي انقلابمان نمي سوزد خدا نکند روزي برسد که ما خود را تافته ي جدا بافته ي از اين مردم بدانيم .آري دوست عزيز ما از همين مردميم و خوشبختانه از قشر سختي کشيده نه از قشر مرفحين بي درد !و چون خود را متعلق به اين مردم مي دانيم دلمان مي سوزد براي خود و براي مردممان ! شما گفته ايد : ( و در عجبم اين مطلب چه داشته كه مديران پارسي بلاگ را خوش آمده است.)و اين سئوال را شما بايد از مديريت محتواي سيستم پارسي بلاگ بپرسيد نه من حقير .در مورد اين که در کدام شعبه راي داده ام بايد عرض کنم که در يکي از جنوبي ترين نقاط تهران _ ... _ .... بماند . بحث در اين مورد فراوان است که متاسفانه مجال مطرح کردن آن نيست . ما هم از اين حضور مردم خوشحاليم فقط آرزوي حضور آگاهانه و عاقلانه را خواستاريم . در آخر از راهنمائي ها شما و نظر شما سپاسگذارم . يا علي مددي! از اطاعت و عبادت چه مي دانيم .

    سلام دوست عزيز

    بزرگترين دشمن انسان جهل اوست . ما اگر نسبت يه چيزي علم نداشته باشيم و جاهل باشيم راحت از همان طرف ميتوانند ما را دور بزنند . ازمون سوءاستقاده كنند . احساساتمون را به بازي بگيرند و خلاصه الي ماشاءالله

    صحنه انتخابات هم متاسفانه خيلي وقتها بخاطر تبليغات موجود در آن و قلب واقعيت و همچينن عدم داشتن ديد سياسي و اجتماعي مناسب انسان را به خطا مياندازد .

    مطلب خوبي نوشته بوديد . موفق باشيد . به فقير فقرا هم سري بزنيد . يا علي