تسبیح دیجیتال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
+ مهد ي 

يا علي گفتيم و عشق آغاز گشت

**راي ما دكتر محمود احمدي نزاد

**يا علي

درود بر حاج همت سردار بسر خيبر/ما ميپنداريم شهدا رفته اند و ما ماندهايم اما زمان ما را با خود برده است و شهدا مانده اند (سيد مرتضي آويني)
سلام مهربان/وب لاگت بسيار زيباست/خوشحال ميشم بيشتر با هم در ارتباط باشيم/به وب لاگ من هم بيا و نظرت رو بنويس/آي دي من رو هم به ليست دوستات اضافه کن تا وقتي وبلاگامون رو بروز ميکنيم هم ديگر رو مطلع کنيم/خدانگهدار/همسفر .

به نام آفريدگار حسين

كاروان سپيدرويان گردنشسته بر كجاوه اسيران راه عشق و دل‏بستگي دوباره راه ديار سرخ‏رويي و سعادت‏طلبي را آغاز كرده و پاي در ركاب امير رشادت و پاكي نهاده است.

حقا كه روزهاي خون و افتخار است.

خدايا ما را لحظه اي از حسين و راهش جدا مخواه.

زيستن ما را حسيني و در خاك آرميدن ما را نيز حسيني كن.

با سلام و عرض ادب و احترام . عيد غدير خم عيد امامت و ولايت بر شما مبارک باد . انشالله جز شيعيان واقعي مولا قرار گيريم .... درياى غدير، از ريزش آبشارگون وحى بر جان محمد(ص)لبريز است وقامت دين در زلال «غديرخم‏» انعكاس مى‏يابد. «غدير» ، هنوز هم چشمه‏اى لبريز از هدايت‏ها و كرامت‏هاست ودريايى مواج از آب حيات و باور و بصيرت، تا در كوير حيرت وهامون ضلالت، كام جانها را سيراب سازد و هادى انديشه‏ها گردد. غدير، يك «كتاب مبين‏» است، سندى براى تداوم خط رسالت درجلوه امامت و صراطى مستقيم كه به سنت پيامبر خدا منتهى مى‏شود. ..غدير دلدادگي و مهر ورزي بر رهپويان جاده هاي مهتابي ولايت مبارك باد ... . خدا نگهدار و التماس دعا